Junior Communication Specialist
Marketing

Junior Communication Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Employer Branding Institute powstało w 2011 roku jako jedna z pierwszych agencji Employer Branding na rynku w Polsce. Od początku naszą misją była edukacja i wsparcie pracodawców w budowaniu silnych marek pracodawców. Dziś jesteśmy liderami w swojej dziedzinie pracując m.in. dla takich Klientów jak: KFC, Capgemini Polska, NIVEA, SABRE Polska, mBank, Circle K, Empik, Leroy Merlin, Sephora, Nestle, Philip Morris International, Swarovski.

Współczesny Employer Branding wymaga strategicznego podejścia do zarządzania marką pracodawcy, skupionego na realnym zysku dla organizacji. Wymaga to połączenia wiedzy z różnych obszarów – badań i strategii komunikacji, marketingu, sourcingu, analityki, nowych technologii i HR.  Dlatego nie jesteśmy specjalistami od Employer Brandingu, ale ekspertami w dziedzinie HR, psychologii, marketingu, badań marki, najnowszych technologii, projektowania. To unikalne doświadczenie pozwala nam tworzyć strategie skrojone na miarę i kampanie, które angażują odbiorców.

W związku z rozwojem naszej struktury poszukujemy osoby na stanowisko Junior Communication Specialist 

Potrzebujemy osoby od zaraz! :)

W EBI dostaniesz:

  • Możliwość pracy z największymi brandami oraz zdobycia know-how w obszarze Employer Branding na unikalnej metodologii
  • Partnerską współpracę z najlepszymi ekspertami w Employer Brandingu
  • Pracę na pełen etat (elastyczne podejście do umowy (umowa o pracę / B2B)
  • Podstawowy pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i karta FitProfit)
  • Domową, kameralną atmosferę
  • Biuro dog friendly przy metrze Dworzec Gdański
  • Możliwość reprezentowania firmy na konferencjach branżowych i udział w eventach branżowych
  • Każdy rodzaj mleka do kawy ;)

W EBI będziesz:

  • Odpowiadać za systematyczność w kanałach komunikacji (social media, newsletter) - będziesz je prowadzić, ale content tworzymy wspólnie
  • Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej (m.in. publikacje)
  • Wsparcie organizacyjne i logistyczne wydarzeń organizowanych przez Agencję np. największej konferencji HR w Polsce - HRcamp

Chcemy Cię poznać jeśli:

  • Dokładność i skrupulatność to cechy, którymi się odznaczasz
  • Jesteś wrażliwy(a) na sytuacje, w których można stworzyć wartościowy content 
  • Komunikacja z ludźmi Cię nakręca i nie masz oporów, aby zorganizować spotkanie lub śmiało chwycić za telefon
  • Masz zajawkę na działania komunikacyjne i robienie buzzu ;)
  • Znasz angielski na poziomie komunikatywnym (min. B2)
  • Szybko się uczysz i masz chęć zdobywania nowych doświadczeń 
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość branży HR / Employer Branding

Brzmi ciekawie?

Aplikuj za pomocą formularza poniżej.