Call Center Manager
Sprzedaż

Call Center Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Focus Telecom Polska

Focus Telecom Polska

Welyo – więcej niż outsourcing! Jesteśmy zespołem, który naprawdę lubi to, co robi – i robi to dobrze. Wspieramy znane marki w codziennym kontakcie z ich klientami, dostarczając smart rozwiązania w obszarze obsługi klienta, helpdesku i back office. Działamy międzynarodowo, łączymy technologię z empatią, i stawiamy ludzi na pierwszym miejscu. Szukasz miejsca do rozwoju? Well done – właśnie je znalazłeś.

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Jesteśmy liderem oprogramowania Unified Communication & Customer Experience w Polsce. Jako pierwsi stworzyliśmy zaawansowaną platformę SaaS do kompleksowego zarządzania wielokanałową komunikacją oraz zgłoszeniami klientów. 
Nasze innowacyjne rozwiązania i ekspercka wiedza od 2008 roku pozwalają naszym Klientom osiągnąć ponadprzeciętne wyniki biznesowe. 

Wielokrotnie zdobywaliśmy nagrody i wyróżnienia w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Więcej informacji o nas znajdziesz na www.focustelecom.pl 
Obecnie poszukujemy Managera Call Center! 

W ramach oferowanego stanowiska zadbasz aby Twój zespół regularnie przekazywał do zespołu handlowego potencjalnych Klientów biznesowych zainteresowanych produktami firmy. Twój zespół będzie pracował zarówno na hot leadach jak również prowadził prospecting za pomocą cold callingu. 

Twoje główne zadania to:

  • zwiększenie liczby generowanych szans sprzedażowych oraz poprawa ich jakości
  • rozbudowa zespołu call center oraz dbanie o jego efektywność
  • zwiększenie konwersji w poszczególnych kampaniach
  • uruchomienie nowych źródeł pozyskiwania leadów

Pełny zakres obowiązków:

  • Zarządzanie podległym zespołem zajmującym się generowaniem szans sprzedażowych
  • Realizacja celów ilościowych, wartościowych i jakościowych poprzez podległy zespół
  • Wyznaczanie indywidualnych celów oraz przeprowadzanie ocen miesięcznych
  • Nadzorowanie poprawności i jakości pracy podległego zespołu oraz prowadzenie coachingów
  • Dbanie o konwersję na hot leadach oraz prowadzenie działań prospectingowych poprzez kampanie cold callingowe
  • Bieżące raportowanie wyników pracy
  • Poszukiwanie i współpraca z zewnętrznymi firmami dostarczającymi leady
  • Poszukiwanie sposobów zwiększenia liczby szans sprzedażowych
  • Ścisła współpraca z działem Handlowym, Produktu i Marketingu

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w sprzedaży w firmach typu: B2B, SaaS, IT
  • Minimum dobra znajomość MS Excel
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 12 miesięcy)
  • Samodzielność, kreatywność, terminowość i orientacja na realizację celów,
  • Umiejętność myślenia poza schematami i wyszukiwania rozwiązań,
  • Umiejętność pracy w systemach call center i CRM 
  • Znajomość systemu Focus Contact Center będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość metodyki SPIN Selling będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Długofalową współpracę w oparciu o umowę B2B 
  • Stałe wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy
  • Pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach
  • Przyjazną, partnerską atmosferę i dynamiczne środowisko pracy
  • Wspólne świętowanie sukcesów
  • Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury firmy
  • Wyjazdy integracyjne 
  • Świeże owoce w biurze