Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Sprzedaży
Sprzedaż

Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Sprzedaży

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Focus Telecom Polska

Focus Telecom Polska

Welyo – więcej niż outsourcing! Jesteśmy zespołem, który naprawdę lubi to, co robi – i robi to dobrze. Wspieramy znane marki w codziennym kontakcie z ich klientami, dostarczając smart rozwiązania w obszarze obsługi klienta, helpdesku i back office. Działamy międzynarodowo, łączymy technologię z empatią, i stawiamy ludzi na pierwszym miejscu. Szukasz miejsca do rozwoju? Well done – właśnie je znalazłeś.

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Jesteśmy liderem oprogramowania Unified Communication & Customer Experience w Polsce. Jako pierwsi stworzyliśmy zaawansowaną platformę SaaS do kompleksowego zarządzania wielokanałową komunikacją oraz zgłoszeniami klientów.

Nasze innowacyjne rozwiązania i ekspercka wiedza od 2008 roku pozwalają naszym Klientom osiągnąć ponadprzeciętne wyniki biznesowe.

Wielokrotnie zdobywaliśmy nagrody i wyróżnienia w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Więcej informacji o nas znajdziesz na www.focustelecom.pl

Poszukujemy komunikatywnych i pomysłowych osób, które dołączą do naszego zespołu marketingu i sprzedaży!

Zajmiesz się: 

  • Kontaktem telefonicznym i mailowym z klientem biznesowym
  • Badaniem potrzeb klientów
  • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
  • Weryfikacją leadów handlowych pod kątem potencjału sprzedażowego
  • Wprowadzaniem danych klientów do wewnętrznych systemów raportujących
  • Budowaniem relacji z klientami i dbaniem o wizerunek firmy

Oczekujemy: 

  • Doświadczenia w telefonicznym kontakcie z klientem biznesowym 
  • Samodzielności i kreatywności 
  • Komunikatywności oraz rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • Wysokiej motywacji do pracy, zaangażowania i pozytywnego nastawienia

Mile widziane: 

  • Doświadczenie w pracy na systemach call center 
  • Doświadczenie sprzedażowe
  • Znajomość systemów CRM oraz marketing automation 
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym 

Oferujemy:

  • Stałe wynagrodzenie podstawowe
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Owocowe dni :)
  • Przyjazną atmosferę i dynamiczne środowisko pracy
  • Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury firmy