Key Account Manager
Sprzedaż

Key Account Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Focus Telecom Polska

Focus Telecom Polska

Welyo – więcej niż outsourcing! Jesteśmy zespołem, który naprawdę lubi to, co robi – i robi to dobrze. Wspieramy znane marki w codziennym kontakcie z ich klientami, dostarczając smart rozwiązania w obszarze obsługi klienta, helpdesku i back office. Działamy międzynarodowo, łączymy technologię z empatią, i stawiamy ludzi na pierwszym miejscu. Szukasz miejsca do rozwoju? Well done – właśnie je znalazłeś.

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Jesteśmy liderem oprogramowania Unified Communication & Customer Experience w Polsce. Jako pierwsi stworzyliśmy zaawansowaną platformę SaaS do kompleksowego zarządzania wielokanałową komunikacją oraz zgłoszeniami klientów. 
Nasze innowacyjne rozwiązania i ekspercka wiedza od 2008 roku pozwalają naszym Klientom osiągnąć ponadprzeciętne wyniki biznesowe. 
Wielokrotnie zdobywaliśmy nagrody i wyróżnienia w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Więcej informacji o nas znajdziesz na www.focustelecom.pl 
Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nas jako Key Account Manager!

Zakres obowiązków


  • realizacja indywidualnych ilościowych i jakościowych celów sprzedażowych
  • sprzedaż złożonych rozwiązań informatycznych w oparciu o identyfikację potrzeb Klienta oraz doradztwo techniczne w zakresie nowych rozwiązań
  • przygotowywanie i prowadzenie spotkań handlowych
  • przygotowywanie i obrona ofert handlowych i prezentacji
  • zapewnienie efektywnej współpracy z innymi działami firmy

Oferujemy

  • długofalową współpracę w oparciu o kontrakt B2B
  • wynagrodzenie stałe oraz atrakcyjny system premiowy
  • prywatną opiekę medyczną
  • owocowe dni :)
  • pracę w przyjaznej atmosferze
  • indywidualne sesje coachingowe
  • kompleksowe szkolenia sprzedażowe i produktowe

Oczekujemy

  • doświadczenia w sprzedaży doradczej B2B
  • komunikatywności oraz otwartości na nowości i rozwój
  • motywacji do podejmowania wyzwań i wytrwałości w dążeniu do celu
  • umiejętności słuchania klienta i budowania z nim relacji
  • umiejętności organizacji pracy własnej