Do Twoich obowiązków w G2A należeć będzie:
- Analiza trendów rynkowych i zachowań konsumentów, aby określić możliwości dalszego rozwoju
- Praca nad strategią kategorii, aby najpierw uruchomić nową linię produktów, a następnie ją skalować
- Współpraca z działami B2B, aby pozyskiwać odpowiednich dostawców
- Odpowiedzialność za marketing danej kategorii
- Nieustanne ulepszanie platformy z naszym działem IT
- Odpowiedzialność za budżet marketingowy danej kategorii oraz realizowanie go pod różnymi KPI: ROAS, Reach, LTV i innych
Poszukujemy osoby, która jest:
- Ekspertem e-commerce - masz podobne doświadczenie i rozumiesz procesy sprzedaży i marketingu w środowisku B2C
- Data Driven - dane powinny kierować każdą Twoją decyzją :)
- Zorientowana na użytkownika - dążysz do zbudowania idealnego środowiska dla kupujących i sprzedających
- Zaznajomiona z podstawami UX i analityki internetowej
- Dobrze czuje się z Google Analytics lub podobnymi narzędziami oraz metodologią testowania A/B
- Umie pracować w multidyscyplinarnymi zespołach
- Odnajduje się w świecie gamingu, geeków i cyfrowej rozrywki
Co nas wyróżnia na tle innych:
- Klimat startupu z budżetami i stabilnością korporacji
- Dostęp do najciekawszych projektów
- Elastyczność, realny wpływ na firmę i swoje stanowisko/otoczenie, odpowiedzialność
- Duży parking, saunę, siłownie, pokój gamingowy i strefę relaksu
- Codziennie świeże owoce, ale też automaty z batonikami 😊
- Budżet szkoleniowo-konferencyjny
- Realny system premiowy
- Trochę stresu, łez, potu – co przekłada się na olbrzymi boost w karierze
- Mocny zgrany team marketingu
- Szef praktyk, zarząd bez nawyków mikrozarządzania