Zakres obowiązków:
- Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju kanału e-commerce w segmencie B2C/B2B na rynki zagraniczne oraz innych kanałach performance marketingu
- Optymalizowanie, prowadzenie, realizacja i analiza kampanii Google Ads
- Bieżąca analiza rynku, monitorowanie działań konkurencji oraz trendów w obszarze e-commerce
- Monitorowanie wskaźników skuteczności prowadzonych kampanii przy pomocy dedykowanych narzędzi (np. Google Analytics)
- Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi podmiotami firmy
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- 3 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads oraz kampanii dla e-commerce
- Dobra znajomość narzędzi analitycznych tj. Google Analytics, Google Ads, Google Optimize oraz Google Tag Manager
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność analizowania danych marketingowych oraz doświadczenie w realizacji kampanii performance marketingowych
- Mile widziane będzie doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla e-commerce, np. allegro, amazon, porównywarki cenowe
- Umiejętność zarządzania zespołem
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet relokacyjny do Warszawy
- Pracę przy międzynarodowych projektach ecommerce
- Indywidualną ścieżkę rozwoju
- Udział w szkoleniach i kursach