Cześć!
W Grupie Sarigato jest nas 80 osób i mamy kilka spółek, w tym m.in. największą w Polsce sieć reklamy Rich Media. Ale naszym oczkiem w głowie jest założona przez nas 10 lat temu fundacja, w której prowadzimy dwie bardzo duże akcje: KarmimyPsiaki.pl i Hakersi.pl
Jesteśmy w gronie 50 najszybciej rosnących spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte i wśród 1000 w Europie wg Financial Times.
A teraz poszukujemy Junior SEM Specjalisty.
Jak możesz się z nami rozwijać?
- Naturalną ścieżką rozwoju dla Ciebie będzie coraz lepsze zarządzanie kampaniami w Google Adsach, ale mamy w zespole naprawdę wiele osób, które rozwinęły się w różnych, niestandardowych kierunkach i świetnie sobie radzą. Nie jesteśmy korporacją i nigdy nie zamykamy się w sztywnych ramach. Zawsze szukamy po prostu ogarniętych ludzi, bo z takimi można robić wybitne rzeczy. Jeśli np. chcesz rozwijać się również w Facebook Ads, taką obierzemy drogę. Jeśli już teraz masz doświadczenie w Facebook Ads i chcesz robić obie rzeczy, nie ma najmniejszego problemu.
- Współpracować będziesz bezpośrednio z Mileną, która jest z nami od 9 lat, od której naprawdę dużo można się nauczyć.
- Będziesz mieć możliwość brania udziału w spotkaniach strategicznych dotyczących rozwoju Klienta.
- Będziesz brać udział w szkoleniach, ale nie tylko tych dotyczących Google Ads. Na przykład, czasami robimy wewnętrzne case study ze strategii komunikacji i tłumaczymy krok po kroku, jak ona powstawała. Często mamy też wejściówki na największe konferencje.
Czym konkretnie będziesz się zajmował?
- Realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads.
- Udział w tworzeniu strategii kampanii.
- Tworzenie analiz w oparciu o narzędzia analityczne Google.
- Tworzenie raportów z realizowanych kampanii (MS Excel, MS PowerPoint, Google Data Studio).
Co Cię ominie?
- Rutyna. Po pierwsze, nie będziesz pracować dla jednego Klienta, ani dla jednej branży. Po drugie, dbamy o świeżość podejścia więc, jest możliwość zmiany obsługiwanych marek po jakimś czasie.
- Kontakt z Klientem. Tym zajmują się Accountci, z którymi bezpośrednio współpracujesz. Chyba że bardzo lubisz kontakt z Klientem, bez większego problemu możemy Cię wprowadzić w komunikację. Jak już pisałam, nie jesteśmy korporacją i nie zamykamy się w sztywnych ramach ;)
- Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Masz minimum roczne doświadczenie w realizowaniu kampanii Google Ads.
- Znasz kampanie Google Ads nakierowane na sprzedaż i konwersję.
- Mile widziane będzie, jeśli masz doświadczenie w realizacji kampanii PLA.
- Korzystasz z Google Analytics, potrafisz wyciągnąć z niego podstawowe i cenne dla kampanii informacje.
- W podstawowym zakresie potrafisz pracować z Google Tag Manager.
- Rozglądasz się za miejscem, w którym dostaniesz naprawdę dużo swobody, miejsca do rozwoju, odpowiedzialności i ludzkiej, niekorporacyjnej atmosfery.
Możesz liczyć na:
- Przede wszystkim bardzo dobre portfolio produktów i usług. Zerknij np. tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=eylot0_CbCk.
- Pracę przy projektach dla znanych brandów z wielu branż (Warner Bros, Mercedes, RedBull, Audi, Samsung, Panasonic, Coca-Cola, Porsche, Microsoft, Intel...).
- Pracę w szybko rozwijającej się Grupie - należymy do grona 50 najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte.
- Na to, że nie jesteśmy korporacją, mamy młody zespół i mega luźną atmosferę, a procedury ograniczone do minimum.
- Cały zespół, który ma parcie na naukę nowych rzeczy i lubi dzielić się wiedzą na szkoleniach wewnętrznych.
- To, że możesz pracować 100% zdalnie, możesz w warszawskim lub krakowskim biurze, jak Ci wygodnie.
- Dostaniesz prywatną opiekę medyczną na wysokim poziomie i pakiet sportowy.
- Normalnych przełożonych ogarniających marketing i technologię.
- Od 10 lat prowadzimy Fundację Sarigato: KarmimyPsiaki.pl oraz Hakersi.pl, gdzie uczymy Dzieci z domów dziecka programowania.
Jak wygląda rekrutacja?
Jedno ok. godzinne spotkanie na Google Meet od razu z managerem (bez HR). W wyjątkowej sytuacji może się zdarzyć, że będziemy chcieli umówić się jeszcze raz. Sam proces rekrutacji zawsze zamykamy dosyć szybko i absolutnie zawsze wracamy z odpowiedzią.