Spider’s Web to największy niezależny serwis tech-rozrywka-moto-biz w Polsce. Istniejemy na rynku od ponad dekady, prężnie się rozwijamy i nie zamierzamy przestawać. Grupę Spider’s Web tworzy obecnie sieć 6 serwisów, nad którymi pracuje sztab ponad 50 osób.
Szukamy Specjalisty SEO, który z istniejącymi zespołami dev oraz redakcjami będzie opracowywał i wdrażał strategie SEO dla naszych serwisów spidersweb.pl, bizblog.pl, rozrywka.blog, autoblog.pl oraz innych wewnętrznych projektów.
👉 Idealny kandydat powinien mieć doświadczenie w mediach online i wiedzieć, jak pozyskiwać ruch nie tylko z Google Search, ale również z Google News oraz Google Discover - warunek konieczny. 👈
Praca w pełni zdalna z komunikacją na Slacku, bez konieczności pojawiania się w biurze. 100% HOME OFFICE.
Zakres obowiązków:
- opracowywanie i wdrażanie strategii SEO,
- przeprowadzania audytów SEO,
- analiza otoczenia konkurencyjnego,
- współpraca z zespołami dev przy wdrażaniu wytycznych SEO,
- współpraca z redakcją przy planowaniu i optymalizacji treści,
- przygotowywanie content planów,
- monitorowanie efektów prowadzonych działań,
- monitorowanie, weryfikacja i optymalizacja działania serwisów,
- raportowanie przeprowadzonych prac i ich efektów.
Wymagania:
- co najmniej dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość HTML, CSS, JS na poziomie średniozaawansowanym,
- znajomość narzędzi Ahrefs, Senuto, Screaming Frog, Google Analytics, Google Search Console, MS Excel, Clusteric,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę z dokumentacją techniczną,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność wyciągania wniosków na podstawie zebranych danych,
- nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów.
Mile widziane:
- znajomość SQL,
- podstawowa znajomość programowania (PHP lub Python),
- swobodne poruszanie się w systemach uniksowych,
- doświadczenie w optymalizacji dużych serwisów (2 mln + podstron),
- doświadczenie w pracy w środowisku agile.
Wynagrodzenie:
8 000 - 12 000 zł netto przy B2B