Manager ds. Sprzedaży Agencyjnej
Sprzedaż

Manager ds. Sprzedaży Agencyjnej

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Harbingers to zespół pasjonatów i indywidualności o unikatowych na polskim rynku, budowanych ponad dekadę kompetencjach. Pomagamy sklepom e-commerce dynamicznie rosnąć i zdobywać pozycję lidera online. Codziennie zapewniamy wzrosty przychodów dla naszych Partnerów w Polsce i na świecie.

Szukamy #GameChangerów, dla których tak jak dla nas priorytetem jest ciągły rozwój i nawiązywanie wartościowych relacji. Jeśli wszędzie widzisz szanse biznesowe, uwielbiasz wygrywać, a dodatkowo masz wiedzę na temat branży e-commerce - porozmawiajmy!
 
Twoje obowiązki:

  • Aktywne pozyskiwanie i budowanie relacji z Partnerami biznesowymi agencji
  • Poszukiwanie możliwości biznesowych dla firmy
  • Realizacja celów sprzedażowych
  • Przygotowywanie i prezentacja ofert, negocjacje, zawieranie umów
  • Bezpośredni wpływ na rozwój agencji

Czego oczekujemy?

  • Przynajmniej 3-letniego doświadczenia na stanowisku sprzedażowym lub jako account manager
  • Doświadczenia w budowaniu współpracy z dużymi markami, znajomości modeli współpracy biznesowej
  • Umiejętności rozpoznawania i definiowania potrzeb Klientów
  • Znajomości etapów prowadzenia procesu handlowego i technik sprzedaży
  • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność budowania relacji
  • Silnych umiejętności organizacyjnych i zarządzania czasem
  • Zdolności analitycznego i logicznego myślenia
  • Kreatywności, proaktywności, dokładności i wnikliwości
  • Zaangażowania i determinacji w dążeniu do wyznaczonych celów oraz poszukiwania rozwiązań
  • Rozwiniętych kompetencji interpersonalnych
  • Świetnej znajomości pakietu MS Office - a zwłaszcza Microsoft Excel i Powerpoint
  • Doświadczenie pracy z systemami CRM
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym

A dodatkowo:

  • Masz doświadczenie we współpracy z domami mediowymi i agencjami reklamowymi/marketingowymi

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę lub B2B (do Ciebie należy wybór formy zatrudnienia)
  • Pracę z dużymi i znanymi markami
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych
  • Możliwość rozwoju dzięki pracy z najlepszymi specjalistami w branży
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz udział w konferencjach branżowych
  • Niezapomniane wyjścia i imprezy integracyjne
  • Pracę zdalną i/lub w biurze w centrum Krakowa w mocno przyjacielskiej atmosferze
  • Wysokiej klasy sprzęt komputerowy do pracy
  • Food&Drinks - codzienna porcja witamin, słodkie przekąski, darmowe napoje, pyszna kawa
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna Luxmed i Multisport) oraz kurs języka angielskiego
 
Etapy rekrutacji: 

1. Zapoznaj się z naszą kulturą i zastanów się, czy podzielasz nasze wartości 
2. Wyślij nam swoje CV 
3. Porozmawiaj z nami przez video 
4. Wykonaj zadanie rekrutacyjne 
5. Opowiedz nam o swoim zadaniu na spotkaniu 
6. W ciągu kilku dni otrzymasz naszą decyzję.