Historia naszej firmy sięga 1832 roku, kiedy francuski publicysta Charles-Louis Havas założył pierwszą na świecie agencję prasową Agence Havas, która dała podwaliny przyszłej agencji reklamowej. Łączenie ludzi i komunikacja leżą w naszym DNA.
Innowacyjność, kreatywność, zaangażowanie, współpraca, odpowiedzialność, tak jak blisko 200 lat temu tak i dziś stanowią o naszych wartościach. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, dające możliwość ciągłego rozwoju w dynamicznie rozwijającej się branży.
Dołącz do nas, jeśli tak jak my cenisz sobie wyjątkową atmosferę pracy wśród ludzi pełnych pasji!
Aktualnie poszukujemy ambitnej i zmotywowanej osoby na stanowisko:
PERFORMANCE MANAGER
Zadania, jakie chcemy Ci powierzyć:
- Odpowiedzialność za strategię oraz bieżące kampanie performance marketing wybranych klientów
- Zarządzanie podległym zespołem oraz dbanie o rozwój i motywacje zespołu
- Dbałość o wysoką jakość prowadzonych projektów oraz o relację z klientami dla prowadzonych projektów
- Zarządzanie budżetem dla prowadzonych projektów i jego optymalizacja
- Znajomość mediów i technologii, pozwalająca na rekomendowanie klientowi odpowiednich kanałów komunikacji oraz kreowanie efektywnych rozwiązań
- Współpracę ze specjalistami w obszarze Search, Display, Programmatic Buying, Mobile, Afiliacja, Social, Analityka i Technologia
- Współpraca z bezpośrednimi dostawcami oraz koordynacja przygotowanych przez zespół ofert;
- Koordynacja raportów i analiz dla prowadzonych projektów
- Odpowiedzialność za rozwój obecnych i potencjalnych klientów przez prowadzenie lub wsparcie procesów przetargowych w zakresie performance marketingu oraz szukanie rozwiązań wspierających realizację celów biznesowych klientów
Nasze wymagania:
- Bardzo dobra znajomość obszaru performance marketing
- Umiejętność zarządzania budżetem i jego optymalizacja
- Umiejętność budowania strategii oraz prowadzenia i optymalizacji kampanii performance marketing
- Umiejętność prowadzenia zespołu projektowego i podległego
- Umiejętność zarządzania nakładem pracy oraz priorytetyzacji zadań
- Umiejętność briefowania specjalistów z obszarów Search, Display, Programmatic Buying, Mobile, Afiliacja, Social, Analityka i Technologia oraz weryfikacja otrzymanych materiałów/wycen
- Otwartość na ludzi i umiejętność budowania relacji
- Proaktywna postawa
- Poczucie odpowiedzialności
- Zdolność podejmowania decyzji
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z klientami
- Kreatywność i nastawienie na szukanie innowacyjnych rozwiązań
Chcemy Ci zaoferować:
- Pracę dla największych polskich oraz międzynarodowych marek
- Pracę w międzynarodowym środowisku. Wymianę wiedzy z zagranicznymi oddziałami Havas, które działają na ponad 120 rynkach na świecie
- Bogatą ofertę szkoleń mediowych, w tym szkoleń w ramach autorskiej platformy Havas University
- Udział w cyklu szkoleń Leadership Academy
- Wyjątkową, rodzinną atmosferę pracy w globalnej firmie, w której kierujemy się zasadą zakazu dyskryminacji, w szczególności ze względu na: płeć, wiek, rasę, kolor skóry, język, przynależność do mniejszości narodowych, orientację seksualną, religię, przekonania, pochodzenie etniczne bądź społeczne, poglądy, status społeczny lub niepełnosprawność
- Atrakcyjny pakiet benefitów: opiekę medyczną, kartę Multisport, dofinansowanie nauki języka angielskiego, dostęp do platformy kafeteryjnej, ubezpieczenie grupowe, masaże w biurze, elastyczne godziny pracy i inne 😊