Szukamy osoby kreatywnej, ze znajomością mediów społecznościowych i z lekkim piórem, która (z)rozumie biznes i wesprze klientów agencji Horsefield w jego upraszczaniu – poprzez lepszą komunikację. Bardziej niż doświadczenie liczy się Twój potencjał, umiejętność szybkiego uczenia i odwaga, by szybko awansować z roli Juniora na specjalistę.
Do Twoich zadań należeć będzie:
Praca kreatywna – współtworzenie pomysłów na angażujące, pomocne i unikalne treści z myślą o grupie docelowej i celach biznesowych klienta (branża e-usług podatkowych, branża rolnicza, inne).
Copywriting – strony internetowe, social media, reklamy, hasła reklamowe, scenariusze, e-booki (język dostosowany do ToV klienta).
Wsparcie prototypowania – pomoc przy tworzeniu układów treści m.in. na strony WWW, do e-booków i newsletterów.
Pomoc w ulepszaniu i upraszczaniu treści,
Pomoc przy zarządzaniu treścią i harmonogramem publikacji w mediach społecznościowych.
Umiejętność nagrywania relacji do social media – otwartość i dobra dykcja będą dodatkowym atutem.
Regularne poszerzanie wiedzy o użytkowniku, trendach i narzędziach.
Oczekujemy od Ciebie, że:
Z pasją i na co dzień korzystasz z technologii mobilnych – po prostu lubisz cyfrowe rozwiązania. Żyjesz (z) Internetem, używasz Facebooka, Instagrama lub innych.
Wiesz, do czego służy Persona i co to jest CX, UX, UI, SEO i SEM.
Posiadasz umiejętność pracy z copy, potwierdzoną własnymi dokonaniami – np. prowadzisz profil społecznościowy firmy lub organizacji, redagujesz stronę internetową, e-publikację, itp.
Masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki humanistyczne), a komunikacja to twoja mocna strona.
Twoim atutem będzie (nawet niewielkie) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość e-usług podatkowo-księgowych lub znajomość branży rolniczej.
Co oferujemy?
1. Kontakt z dużymi markami. 2. Naukę praktycznego marketingu od najlepszych. 3. Możliwość współtworzenia usług firmy. 4. Parking rowerowy i samochodowy. 5. Pracę w systemie hybrydowym: zdalnie lub w biurze. 6. Możliwość szybkiego awansu.