Kim jesteśmy i co robimy?W
HR Hints pracujemy ze startupami i firmami z branży technologicznej. Uczymy founderów i managerów, jak budować i prowadzić organizacje, w których ludzie są zaangażowani i dostarczają. Prowadzimy rekrutacje na stanowiska każdego szczebla (od juniora po CxO), wspieramy firmy w zakresie komunikacji, a także dobrego, nowoczesnego leadershipu. Pracujemy dla naszych klientów jako Interim/Project HR Managerowie i Rekruterzy. A ja nazywam się
Róża Szafranek i mam przyjemność prowadzić HR Hints.
O co chodzi w tej roli?
- trochę kontekstu: w ścieżce od personal brandingu Róży poprzez projekty realizowane zewnętrznie, doszliśmy do etapu, w którym budujemy nowy brand - pierwszy w Polsce butik HRowy dla startupów i firm technologicznych. Widzimy, że sprzedaż, HRowcy i rekruterzy to nie wszystko, czego potrzebujemy do biznesowego szczęścia - dlatego chcemy zaprosić do współpracy Marketingowca, którzy pokaże nam, czego nie wiemy i jak powinniśmy wspólnie robić Marketing dobrze. Aha, no i oczywiście poprowadzi cały temat ;).
- Twój "general scope" (tak, pracujemy dużo z zagranicą i wrzucamy wstawki z angielskiego, więc jeśli jesteś puryst(k)ą j. polskiego - dosko, jeśli użyjesz swojego puryzmu do pisania contentu, a nie do wkurzania się na nas) będzie wyglądał mniej więcej tak:
- PR i media relations (startupy, inwestorzy, rozwijające się firmy technologiczne)
- współtworzenie i egzekucja strategii marketingowej (pracujemy na OKRach, czasami wpadną drobne rzeczy ad hoc, ale nie jesteśmy szaleńcami i nie zatrudniamy Cię po to, byś robił(a) kawę)
- prowadzenie social mediów
- pisanie contentu (po polsku i angielsku)
- akcje i kampanie marketingowe (webinary, eventy, konferencje, wypowiedzi eksperckie)
Czego potrzebujesz, by doskonale sobie poradzić jako Marketing Game Changer?
- doświadczenia w budowaniu marki eksperckiej w digitalu - koniecznie i nienegocjowalnie
- rozumienia marketingu dla startupów i/lub firm z branży HR - koniecznie i nienegocjowalnie
- sieci kontaktów w świecie startupowym i/lub HRowym, żeby łatwiej Ci było budować dobre relacje z mediami
- podejścia: "get the sh*it done" - jeśli wiesz o sobie, że cieszy Cię domykanie tematów i pełna za nie odpowiedzialność, dogadamy się
- i drugiej - bardzo istotnej rzeczy miękkiej - otwartości na feedback i umiejętności przyznania się do błędu - na pewno popełnimy ich trochę, więc nie wyobrażamy sobie pracować z kimś, kto jest "najmądrzejszy w całej wsi", nie umie się do błędu przyznać albo nie jest otwarty na uczciwą komunikację oraz dawanie i przyjmowanie feedbacku
- doświadczenia w prowadzeniu social media (interesują nas głównie Facebook i LinkedIn - adsy, analityka, płatne kampanie) i blogów branżowych
- swobody w posługiwaniu się j. angielskim (w mowie i piśmie, jak to się ładnie mówi, ale dużo bardziej w piśmie)
- chęci i podjary (jakie i my mamy) w budowaniu marketingu dla pierwszego polskiego butiku HRowego dla startupów i firm technologicznych
Co chcemy Ci zaproponować w zamian za Marketingowy Game Changing?
- natychmiastowe wdrażanie Twoich pomysłów i testowanie w biznesie Twoich hipotez (nie trzeba dodawać, że muszą być sensowne, nie? ;) )
- stworzenie strategii marketingowej i media planów oraz udział w budowaniu marketingowych OKRów, czyli gigantyczny wpływ na rozwój HR Hints
- pracę z prawdziwymi Game Changerami polskiego świata HR (jakby w dłuższej perspektywie udało się chociaż ciut zmienić też świat - count us in!)
- partnerskie zasady współpracy, pracę opartą na bieżącej komunikacji i feedbacku
- pracę zdalną (spotykamy się na wyjazdowej integracji i planowaniu min. raz w miesiącu)
- płatny urlop
- start pracy między 8 a 10 i wspólny standup, a poza tym regularne spotkania planningowe, retro i knowledge sharing
- elastyczność czasową w pracy - 0 stania nad głową, 0 sprawdzania logów, 0 rozliczania godzin, 100% uczenia się, 100% odpowiedzialności, 100% skupienia na celach i ich dowożeniu
Jeśli chcesz budować z nami pierwszy w Polsce butik HRowy dla startupów i firm technologicznych jako pierwsza osoba odpowiadająca za marketing oraz spełniasz najbardziej istotne dla nas kryteria, koniecznie pogadajmy!