Performance Marketing Specialist (e-com)
Marketing

Performance Marketing Specialist (e-com)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
OPIS STANOWISKA

Osoba pracująca na stanowisku Performance Marketing Specialist odpowiedzialna będzie za planowanie, egzekucję i bieżącą optymalizację kampanii o charakterze performance’owym (e-commerce) z wykorzystaniem różnych kanałów i narzędzi internetowych. Zakres obowiązków

  • Planowanie kampanii, przygotowywanie media planu oraz estymowanie wyników.
  • Kompleksowe prowadzenie kampanii performance w ekosystemach Google i Facebook (search, display, praca z katalogami produktów itd.).
  • Monitorowanie i bieżąca optymalizacja kampanii.
  • Tworzenie i optymalizacja lejków sprzedażowych.
  • Pozyskiwanie i testowanie nowych źródeł płatnego ruchu, a także narzędzi zewnętrznych usprawniających optymalizację kosztów konwersji i sprzedaż.
  • Pełnienie funkcji doradczych oraz wspierających dla zespołu w odniesieniu do posiadanej specjalizacji, dostarczanie wniosków z prowadzonych kampanii.


WYMAGAMY:

  • Minimum 5 letniego doświadczenia w pracy w marketingu, w tym minimum 3-4 letniego doświadczenia w prowadzeniu kampanii performance marketingowych.
  • Doświadczenia w prowadzeniu kampanii w branży e-commerce (B2C).
  • Perfekcyjnej znajomości ekosystemów Facebook Ads, Google Ads, Google Analytics.
  • Umiejętności przygotowania, prowadzenia i optymalizacji kampanii performance’owych różnego typu: search, display, social media, dynamiczne kampanie oparte o katalogi produktów itp. w ramach ww. ekosystemów.
  • Proaktywności i inicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązań.
  • Zdolności analitycznego myślenia i umiejętności wyciągania wniosków.
  • Sumienności i wysokiej terminowości realizacji zadań.

MILE WIDZIANE:

  • Znajomość zewnętrznych narzędzi wspierających działania perfomance’owe.
  • Doświadczenie w obsłudze kampanii performance’owych w obszarach: mailing, native, push, afiliacja, programmatic.
  • Umiejętność samodzielnego tworzenia copy reklamowych na potrzeby kampanii w social media.
  • Doświadczenie w kampaniach wykorzystujących narzędzia marketing automation.


OFERUJEMY:

  • Pakiety ubezpieczeń grupowych i preferencyjne ceny kart sportowych.
  • Świetną atmosferę pracy w młodym zespole.
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia.
  • Możliwości rozwoju - bieżące wsparcie oraz bliską współpracę z firmą konsultingowo-strategiczną Socjomania, szkolenia i konsultacje.

Rekrutacja ma charakter zdalny. Ze względu na specyfikę pracy zespołowej poszukujemy osoby do pracy stacjonarnej (z możliwością częściowej pracy zdalnej). 


O Indigo Nails Lab

Indigo to polska marka kosmetyczna, która w przeciągu kilku lat szturmem podbiła polski rynek oraz stała się popularna w Europie, Australii oraz Afryce Południowej.
 
Jeśli chcesz się rozwijać w międzynarodowym środowisku, Indigo będzie idealnym miejscem dla Ciebie.

Nasze Know How, zgrany zespół ekspertów oraz współpraca z najlepszymi specjalistami sprawiły, że wciąż osiągamy kolejne szczyty, zdobywamy medale na branżowych mistrzostwach, a także nagrody w prestiżowych konkursach beauty.
 
W związku z dynamicznym rozwojem marki poszukujemy specjalistów o silnych kompetencjach zawodowych, gotowych do wdrażania nieszablonowych projektów.
 
Jeśli lubisz wyzwania, chcesz się rozwijać zawodowo, a praca jest Twoją pasją - dołącz do zespołu Indigo!


Aplikuj!

Swoją aplikację (CV i/lub link do profilu na LinkedIn) prześlij przez Rocket Jobs.


Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Indigo Nails w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”