Poszukujemy specjalisty (lub specjalistki!) SEO, który będzie:
- czuł się pewnie w tzw. „technicznym SEO” i linkbuilding’u
- opiekował się i rozwijał nasze zaplecze SEO
- rzetelnie prowadził audyty i optymalizował treści serwisów pod kątem pozycjonowania;
- bardzo dobrze organizował swój czas pracy;
- aktualizował swoją wiedzę korzystając z dobrodziejstw Internetu, spotkań branżowych, szkoleń.
Jeśli chcesz do nas dołączyć, byłoby świetnie, gdybyś:
- miał doświadczenie w zakresie pozycjonowania stron WWW i zmysł analityczny;
- posiadł umiejętności w zakresie budowy/obsługi zaplecza SEO;
- bardzo dobrze znał zasady SEO, przyjęte standardy pozycjonowania, algorytmy wyszukiwarek internetowych;
- znał w praktyce HTML, obsługę najpopularniejszych CMS tj. WordPress;
- znał narzędzia tj. Google Analytics, Search Console, Tag Manager, Majestic, Ahrefs, Senuto, Semstorm, Screaming Frog, potrafił analizować dane statystyczne i przygotowywać strategię SEO;
- potrafił przeprowadzić audyt serwisów internetowych pod kątem SEO;
- był zdolny wprowadzić zmiany w serwisie, wg samodzielnie przygotowanych lub otrzymanych wytycznych (podstawa: CMS Wordpress)
- miał doświadczenie w obsłudze i rozwoju zaplecza SEO
- wiedział jak dobrze zagospodarować przechwycone domeny 😉
- rzeczowo raportował swoje działania klientom, których będziesz obsługiwał