Journey Owner (Kierownik Projektów)
Zarządzanie

Journey Owner (Kierownik Projektów)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Do naszego zespołu Customer Experience poszukujemy utalentowanej i doświadczonej osoby, którą pasjonuje projektowanie najlepszych doświadczeń klienta.

Jako właściciel podróży klienta, będziesz odpowiedzialny za ustalanie wizji i określenie roadmapy dotyczącej transformacji jednej z kluczowych podróży związanej z obsługą klienta, lojalizacją, obsługą omnichannel, digitalizacją obsługi.

Twoim głównym celem będzie digitalizacja podróży klienta oraz automatyzacja procesów biznesowych, przy zachowaniu podejścia omnichannel.

Poznaj zadania, jakie mamy dla Ciebie!

  • identyfikowanie potrzeb klientów w oparciu o informację zwrotną (CSAT, NPS, FCR) i włączanie głosu klientów w projektowane rozwiązania
  • prowadzenie multidyscyplinarnego zespołu i partnerska współpraca z ekspertami z innych obszarów biznesowych
  • wypełnianie strategii firmy w zakresie CX, badanie trendów rynkowych i  działań konkurencji w obszarze związanym z obsługą klienta
  • określanie najważniejszych kryteriów sukcesu dla podroży
  • współpraca z IT i Digital, aby tworzyć niezapomniane doświadczenia w kanałach cyfrowych
  • współpraca z ekspertami z innych krajów grupy e.on

Pasujesz do nas, jeśli:

  • pasjonuje Cię obszar obsługi klienta
  • chcesz mieć wpływ na transformację branży energetycznej w Polsce
  • masz doświadczenie w projektowaniu i rozwijaniu doświadczeń cyfrowych
  • dobrze znasz metodologię Agile i Design Thinking
  • odnajdujesz się w roli łącznika technologii z potrzebami biznesowymi
  • masz zdolność angażowania różnych interesariuszy wewnętrznych, także liderów
  • jesteś innowacyjnym myślicielem z umiejętnością kwestionowania status quo
  • posiadasz doświadczenie w korzystaniu z narzędzi analitycznych zorientowanych na klienta
  • znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację i współpracę międzynarodową

*aktualnie pracujemy zdalnie, docelowo będziemy współpracować w biurze na Wybrzeżu Kościuszkowskim 41 w Warszawie

#To jasne, że dla Ciebie mamy

  • dwie premie w roku
  • kartę żywieniową zasilaną co miesiąc
  • dwa dodatkowe dni wolne
  • extra gotówkę na święta dla pracowników i podarunki dla dzieci
  • dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojego dziecka

Ponadto dla Ciebie mamy:
kartę multisport, opiekę medyczną, sekcje sportowe, konkursy pracownicze