W inPlus Media znamy się na technologiach i tworzeniu wysokiej jakości treści. Niezależnie od tego czy prowadzimy działania PR, social media czy content marketingowe.
Jeśli świetnie piszesz, masz doświadczenie, najchętniej we współpracy z firmami z branży nowych technologii, to szukamy właśnie Ciebie.
Wymagania:
- minimum 1 rok doświadczenia w public relations (atutem będzie doświadczenie w obszarze IT)
- umiejętność pisania ciekawych, poprawnych stylistycznie tekstów
- umiejętność generowania medialnych kontekstów
- znajomość mediów technologicznych oraz biznesowych, wypracowane relacje z dziennikarzami
- proaktywność
- poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
- wysoki standard obsługi klienta
- znajomość języków obcych: angielski w stopniu komunikatywnym
Zakres obowiązków:
- bieżący kontakt z klientem
- współtworzenie strategii komunikacji
- tworzenie treści - informacje prasowe, artykuły, komentarze eksperckie, kontent na potrzeby mediów społecznościowych
- monitorowanie i raportowanie rezultatów działań
Gwarantowane:
- stabilne zatrudnienie
- świetna atmosfera pracy
- duża samodzielność, realny wpływ na działania
- różnorodność: współpraca zarówno z dużymi, międzynarodowymi firmami, jak i startupami