Brand Manager
Marketing

Brand Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
JTI Polska Sp. z o.o.

JTI Polska Sp. z o.o.

Japan Tobacco International (JTI) to międzynarodowa firma tytoniowa. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy około 46tys. osób, a w swoim portfolio mamy takie marki jak Winston, Camel, LD, Ploom i Logic. W Polsce zatrudniamy ok 3,5 tys. pracowników. W JTI cenimy różnorodność, tu każdy może być naprawdę sobą i nieustannie buduje swoją własną historię sukcesu z nami, a 83% pracowników deklaruje zadowolenie z pracy w naszej firmie. Chcesz być częścią tej społeczności? Razem z nami zostań najlepszą wersją siebie!

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Co przygotowaliśmy dla Ciebie?

  • wpływ na rozwój i wyniki firmy: odpowiedzialność za tworzenie oraz realizację długookresowej strategii marki, tak by osiągała postawione cele rynkowe
  • możliwość rozwoju na co dzień poprzez realizację ambitnych i odpowiedzialnych projektów na poziomie strategicznym i operacyjnym
  • wsparcie zespołu i przełożonego, współpracę globalnąi możliwość wymiany doświadczeń w różnych językach z pracownikami z różnych kultur
  • pracę w zespole otwartym na dyskusję, gdzie będziesz miał/-a przestrzeń do wyrażania swojego zdania i realizacji najlepszych pomysłów
  • umowę o pracę i menedżerski pakiet benefitówuwzględniający dodatek samochodowy w gotówce lub samochód służbowy

Czym będziesz się zajmować?

  • zarządzaniem obecnym portfolio marki oraz opracowywaniem strategii dla nowych produktów
  • przygotowywaniem strategii komunikacji produktowej oraz cenowej
  • przygotowaniem i prowadzeniem programów z zakresu aktywacji konsumenckiej
  • analizą danych sprzedażowych, rynkowych, otoczenia prawnego, działań konkurencji i trendów konsumenckich
  • tworzeniem rekomendacji działań taktycznych i strategicznych mających na celu wzrost udziałów w rynku
  • dbaniem o spójność wizerunku marki w programach skierowanych do konsumentów i partnerów handlowych
  • bliską współpracą z zespołami marketingu strategicznego i handlowego, globalnymi zespołami zarządzającymi markami JTI, innymi rynkami, a także z agencjami marketingowymi

Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:

  • Twoją dewizą jest „Play to win”, nie boisz się kwestionowania rzeczywistości, poszukujesz nowych rozwiązań, generujesz innowacyjne pomysły i przejmujesz inicjatywę, by wdrożyć je w życie
  • bierzesz odpowiedzialność za swoje decyzje, potrafisz dyskutować i bronić swojego zdania
  • masz w sobie gen przedsiębiorcy i strategiczne podejście do działania, planujesz długofalowo i sprawnie realizujesz plany
  • potrafisz interpretować dane z różnych źródeł, wyciągać wnioski i przygotowywać na tej podstawie rekomendacje działań
  • potrafisz budować partnerskie relacje ze współpracownikami i agencjami kreatywnymi
  • znasz trendy konsumenckie i praktyki marketingowew sektorze FMCG
  • posiadasz minimum 3 lata doświadczenia w dziale Marketingu lub Trade Marketingu
  • znasz język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację biznesową i sprawnie posługujesz się pakietem MS Office