Digital Marketing Manager
Marketing

Digital Marketing Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

DIGITAL MARKETING MANAGER


Opis stanowiska

  • Koordynacja komunikacji w mediach społecznościowych, prasie;
  • Koordynacja działań marketingowych wspierających sprzedaż oraz wizerunek marki we wszystkich kanałach dystrybucji;
  • Współuczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej;
  • Aktywny udział w tworzeniu materiałów wizerunkowych i marketingowych;
  • Wsparcie w zarządzaniu wielofunkcyjnym zespołem;
  • Dbałości o jakość materiałów marketingowych (ich aktualność i dostępność);
  • Ścisła współpraca z działem ecommerce oraz z działem handlowym;
  • Identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla poszczególnych marek oraz działań marketingowych na podstawie analizy portfolio, danych historycznych, rynku oraz konkurencji wraz z rekomendacjami działań;
  • Analizowanie, monitorowanie i ocena efektów prowadzonych akcji, ustalanie i nadzór nad realizacją budżetów;
  • Wcielanie nowych pomysłów i inicjatyw;
  • Kreatywność oraz nastawienie na rozwój;

Wymagania stanowiska

  • Doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowej;
  • Doświadczenie w kontaktach z prasą; 
  • Znajomość narzędzi ( FB Ads, LinkedIn Ads );  
  • Znajomość narzędzi i najnowszych trendów w marketingu; 
  • Minimum 3 letniego udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku;
 
 
Mile widziane:
 
  • Znajomość branży fotograficznej – obiektywy, aparaty;
  • Znajomość narzędzi SEO/SEM;
  • Znajomość języka angielskiego; 

 

Oferujemy