Koordynacja komunikacji w mediach społecznościowych, prasie;
Koordynacja działań marketingowych wspierających sprzedaż oraz wizerunek marki we wszystkich kanałach dystrybucji;
Współuczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej;
Aktywny udział w tworzeniu materiałów wizerunkowych i marketingowych;
Wsparcie w zarządzaniu wielofunkcyjnym zespołem;
Dbałości o jakość materiałów marketingowych (ich aktualność i dostępność);
Ścisła współpraca z działem ecommerce oraz z działem handlowym;
Identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju dla poszczególnych marek oraz działań marketingowych na podstawie analizy portfolio, danych historycznych, rynku oraz konkurencji wraz z rekomendacjami działań;
Analizowanie, monitorowanie i ocena efektów prowadzonych akcji, ustalanie i nadzór nad realizacją budżetów;
Wcielanie nowych pomysłów i inicjatyw;
Kreatywność oraz nastawienie na rozwój;
Wymagania stanowiska
Doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowej;
Doświadczenie w kontaktach z prasą;
Znajomość narzędzi ( FB Ads, LinkedIn Ads );
Znajomość narzędzi i najnowszych trendów w marketingu;
Minimum 3 letniego udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku;