Koordynator projektów tłumaczeniowych
Zarządzanie

Koordynator projektów tłumaczeniowych

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

§  Kompleksowe prowadzenie projektów tłumaczeniowych na każdym etapie;
§  Koordynowanie pracy zespołów rozsianych po całym świecie;
§  Zarządzanie plikami – porządkowanie, rozdzielanie, przypisywanie, kontrola;
§  Tworzenie budżetu i harmonogramu projektów oraz ich kontrola;
§  Współpraca z firmami kooperującymi (obecnymi klientami firmy) i dostawcami usług (tłumaczami, językowcami), ewentualne negocjacje stawek, cen;
§  Usprawnianie procesów wewnętrznych.

Od kandydatów oczekujemy:

§  Minimum 3 lat doświadczenia w branży tłumaczeń/lokalizacji;
§  Minimum 2 lat doświadczenia na stanowisku Koordynatora/Project Managera w branży tłumaczeń/lokalizacji;
§  Umiejętności planowania, samodzielności i odpowiedzialności w realizowaniu projektów;
§  Biegłej znajomości języka polskiego;
§  Bardzo dobrej/biegłej znajomości języka angielskiego;
§  Umiejętności sprawnej organizacji pracy własnej i zespołu;
§  Bardzo dobrej znajomości narzędzi CAT (szczególnie Trados Studio);
§  Zaawansowanej obsługi programów z pakietu MS Office;
§  Umiejętności wykonywania kilku zadań równocześnie oraz ustalania priorytetów;
§  Mile widziane zainteresowania: gry planszowe, gry video, moda. 

Oferujemy:

§  Udział w różnorodnych, interesujących projektach;
§  Szansę rozwoju;
§  Pracę od poniedziałku do piątku, 8 godzin dziennie;
§  Współpracę na zasadach B2B.