Kim jesteśmy?
Jesteśmy butikową agencją marketingu internetowego SEM/SEO/PPC/Social Media. Prowadzimy projekty SEO, kampanie PPC w Google, Facebook, LinkedIn i innych płatnych źródłach, tworzymy content zarówno na strony klientów (wpisy blogowe, opisy produktów), jak i pod działania social media, a także konfigurujemy analitykę internetową. Pracujemy zarówno dla e-commerce (MilWorld, Rosenthal, Noble Place), B2B (Medidesk), jak i B2C (Humana-Baby), a także dla klientów zagranicznych.
Kogo szukamy?
Do naszego zgranego zespołu Marafiki szukamy specjalisty / specjalistki od Google Ads, który:
- ma minimum 2 lata doświadczenia w pracy na tym stanowisku w agencji,
- potrafi samodzielnie tworzyć kampanie w Google Ads zarówno dla B2B, B2C jak i e-commerce,
- potrafi konfigurować narzędzia inne Google: Analytics, Tag Manager, Optimize, Data Studio,
- potrafi komunikować się z klientami,
- zna j. angielski w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym,
- jest team playerem,
- ma doświadczenie w innych systemach reklamowych (Facebook Ads, LinkedIn Ads, Instagram Ads, Allegro Ads, Tik-Tok Ads itd.) - nie jest to wymagane, lecz mile widziane.
Wynagrodzenie:
5500 - 8000 (brutto UoP)
6500 - 10000 (netto B2B)
Masz większe doświadczenie, ale chcesz zarabiać więcej? Napisz do nas. Porozmawiamy :)
Co będziesz u nas robić?
- budować i optymalizować kampanie reklamowe w Google Ads i być może w innych systemach reklamowych,
- pracować bezpośrednio z klientem – relacje, edukacja i raporty,
- pracować z Account Managerem i innymi członkami zespołu,
- pomagać Business Development Managerowi w tworzeniu ofert,
- korzystać z wielu narzędzi wykorzystywanych w pracy specjalisty PPC (Google Analytics, Google Merchant Center, Google Tag Manager, Google Optimize, Google Data Studio, HotJar i innych),
- wspomagać projekty Marketing Automation.
Co oferujemy?
- stałą pracę w pełnym wymiarze godzinowym 100% zdalnie lub 100% w biurze w Poznaniu lub hybrydowo,
- wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i umiejętności,
- dowolna forma zatrudnienia po 3-miesięcznym okresie próbnym (UoP lub B2B),
- prywatne ubezpieczenie zdrowotne w placówkach na terenie Poznania,
- szansa na naukę pod okiem CEO Krzysztofa Wrońskiego, doświadczonego eksperta i trenera Google Ads i Analytics,
- szkolenia i udział w konferencjach,
- ekspozycję medialną i możliwość zostania szkoleniowcem,
- materiały edukacyjne i bibliotekę firmową,
- pracę w zgranym zespole, składającym się z doświadczonych specjalistów, od których będziesz mógł się wiele nauczyć,
- strefę relaksu w biurze - gramy ostro w piłkarzyki - jeden zestaw prętów już powyginaliśmy ;)
Jak wygląda proces rekrutacji?
- mail z zadaniem rekrutacyjnym,
- wideo rozmowa online lub rozmowa w naszym biurze w Poznaniu,
- podziękowanie za udział w procesie rekrutacyjnym lub zaproszenie do grona Marafików :)