Google Ads Specialist
Marketing

Google Ads Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

reklamy

analiza

marketing

konsultant

Google Ads

język angielski

Mile widziane

data analyst

skuteczna komunikacja

praca w grupie

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kim jesteśmy? 


Jesteśmy butikową agencją marketingu internetowego SEM/SEO/PPC/Social Media. Prowadzimy projekty SEO, kampanie PPC w Google, Facebook, LinkedIn i innych płatnych źródłach, tworzymy content zarówno na strony klientów (wpisy blogowe, opisy produktów), jak i pod działania social media, a także konfigurujemy analitykę internetową. Pracujemy zarówno dla e-commerce (MilWorld, Rosenthal, Noble Place), B2B (Medidesk), jak i B2C (Humana-Baby), a także dla klientów zagranicznych. 


Kogo szukamy?


Do naszego zgranego zespołu Marafiki szukamy specjalisty / specjalistki od Google Ads, który:


  1. ma minimum 2 lata doświadczenia w pracy na tym stanowisku w agencji,
  2. potrafi samodzielnie tworzyć kampanie w Google Ads zarówno dla B2B, B2C jak i e-commerce,
  3. potrafi konfigurować narzędzia inne Google: Analytics, Tag Manager, Optimize, Data Studio,
  4. potrafi komunikować się z klientami,
  5. zna j. angielski w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym,
  6. jest team playerem,
  7. ma doświadczenie w innych systemach reklamowych (Facebook Ads, LinkedIn Ads, Instagram Ads, Allegro Ads, Tik-Tok Ads itd.) - nie jest to wymagane, lecz mile widziane.


Wynagrodzenie: 


5500 - 8000 (brutto UoP)

6500 - 10000 (netto B2B)


Masz większe doświadczenie, ale chcesz zarabiać więcej? Napisz do nas. Porozmawiamy :) 


Co będziesz u nas robić?


  1. budować i optymalizować kampanie reklamowe w Google Ads i być może w innych systemach reklamowych,
  2. pracować bezpośrednio z klientem – relacje, edukacja i raporty, 
  3. pracować z Account Managerem i innymi członkami zespołu,
  4. pomagać Business Development Managerowi w tworzeniu ofert,
  5. korzystać z wielu narzędzi wykorzystywanych w pracy specjalisty PPC (Google Analytics, Google Merchant Center, Google Tag Manager, Google Optimize, Google Data Studio, HotJar i innych),
  6. wspomagać projekty Marketing Automation.


Co oferujemy?


  1. stałą pracę w pełnym wymiarze godzinowym 100% zdalnie lub 100% w biurze w Poznaniu lub hybrydowo,
  2. wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i umiejętności,
  3. dowolna forma zatrudnienia po 3-miesięcznym okresie próbnym (UoP lub B2B),
  4. prywatne ubezpieczenie zdrowotne w placówkach na terenie Poznania,
  5. szansa na naukę pod okiem CEO Krzysztofa Wrońskiego, doświadczonego eksperta i trenera Google Ads i Analytics,
  6. szkolenia i udział w konferencjach,
  7. ekspozycję medialną i możliwość zostania szkoleniowcem,
  8. materiały edukacyjne i bibliotekę firmową,
  9. pracę w zgranym zespole, składającym się z doświadczonych specjalistów, od których będziesz mógł się wiele nauczyć,
  10. strefę relaksu w biurze - gramy ostro w piłkarzyki - jeden zestaw prętów już powyginaliśmy ;)


Jak wygląda proces rekrutacji?


  1. mail z zadaniem rekrutacyjnym,
  2. wideo rozmowa online lub rozmowa w naszym biurze w Poznaniu,
  3. podziękowanie za udział w procesie rekrutacyjnym lub zaproszenie do grona Marafików :)