Jakie będą Twoje przyszłe zadania:
- interpretacja danych z zakresu analityki internetowej (wskaźniki kampanii reklamowych, ścieżki konwersji, zachowania użytkowników)
- codzienna praca w środowisku Google Analytics i Google Tag Manager (instalacje, konfiguracje, audyty)
- monitoring i optymalizacja kampanii reklamowych dla klientów
- opracowywanie cyklicznych raportów z wykorzystaniem Google Data Studio i Power BI
- przygotowywanie prezentacji z rekomendacjami działań zwiększających efektywność
- automatyzacja procesów raportowania w firmie oraz współpraca w zakresie rozwoju działu analitycznego
- komunikacja z klientami oraz bieżąca współpraca z działem realizacji i media planningu
Czego oczekujemy:
- minimum 2- letniego doświadczenia w zaawansowanej analityce z wykorzystaniem Google Analytics
i Google Tag Manager
- biegłej obsługi Google Data Studio oraz sprawności w wizualizacji danych z wielu źródeł
- bardzo dobrej znajomości Excela i Power Pointa
- praktyki w zakresie kampanii Google Ads
- umiejętności logicznego myślenia i wyciągania wniosków
- swobody w posługiwaniu się językiem angielskim (co najmniej poziom B2)
Na co dodatkowo zwracamy uwagę?
- certyfikaty Google potwierdzające wiedzę w zakresie projektowania, optymalizacji i pomiaru kampanii reklamowych online
- wykształcenie kierunkowe, przygotowujące do pracy na takim stanowisku
- znajomość trendów w obszarze digital i e-commerce
- praktyczne doświadczenie we współpracy z klientem (wdrażanie analityki internetowej)
Co oferujemy:
- prywatną opiekę medyczną
- nowoczesne biuro, w którym panuje niekorporacyjna, przyjazna atmosfera
- środowisko kreatywnych osób, z którymi nie można się nudzić
- stałe wsparcie zespołu specjalistów i możliwość poszerzania wiedzy
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- pakiet doskonalenia umiejętności i elastyczną ścieżkę kariery
- możliwość pracy w trybie hybrydowym lub zdalnym
Wymiar pracy: pełny etat
Tryb pracy: hybrydowo we Wrocławiu lub zdalnie w innym mieście