MultiWash to szybko rosnący startup z sektora technologicznego, oferująca swoim klientom dostęp do pierwszej w Polsce, ogólnopolskiej sieci myjni samochodowych, za pomocą unikalnej aplikacji. Nasz biznesowy model działania podobny jest do booking.com czy pyszne.pl, ale w odniesieniu do ręcznych myjni samochodowych. W ciągu niespełna 5 lat od powstania firmy zbudowaliśmy największą w Europie sieć myjni partnerskich, liczącą 700 obiektów w Polsce i Czechach. Aktualnie w formacie subskrypcyjnym obsługujemy wyłącznie duże floty, stanowiące ponad 20.000 pojazdów, z takich firm jak: PepsiCo, Bank Pekao, Rossmann, Adamed, Roche, ING Bank, mBank, Pfizer, Sanofi, Play, DPD, Orange, Tchibo i wiele innych. Naszym najbliższym celem jest otwarcie aplikacji dla szerokiego rynku B2C oraz implementacja nowych funkcjonalności.
ZADANIA:
- Planowanie strategii oraz realizacji wszystkich działań marketingowych i PR dla marketplace MultiWash
- Umiejętność kierowania działań marketingowych do klienta B2C i B2B
- Tworzenie planu strategii komunikacji, akwizycje nowych ryków i grup klientów
- Współpraca z agencjami oraz z podwykonawcami - współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzór nad powstawaniem wysokiej jakości materiałów
- Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
- Ustalenie celów marketingowych
- Analiza potrzeb i procesów zachodzących u klientów
- Aktualizacja wiedzy w kwestiach dot. aktualnych trendów w marketingu, kierunków rozwoju, zwłaszcza w obszarze marketplace i mobile
- Aktywne i kreatywne szukanie pomysłów na nowe działania sprzedażowe i promocyjne
WYMAGANIA:
- Min. 5-cio letnie doświadczenie w kreowaniu oraz realizacji strategii i kampanii marketingowych
- Poparte sukcesami doświadczenie w zakresie Performance Marketingu
- Mile widziane wykształcenie kierunkowe z zakresu marketingu
- Doświadczenie w pracy przy dużych, jakościowych projektach (także międzynarodowych), współudział w tworzeniu kampanii digitalowych i umiejętność ich rozliczania
- Umiejętność optymalizacji kosztów i negocjowania umów z influencerami, agencjami, domami mediowymi
- Dojrzałość biznesowa, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- Znajomość zagadnień z zakresu influence marketingu i marketing automation
- Płynna znajomość języka angielskiego (min. B2)
OFERUJEMY:
- Wynagrodzenie podstawowe zależne od doświadczenia + premie za realizację KPI
- Możliwość indywidualnego rozwoju w dynamicznie rosnącym startupie
- Realny wpływ na strategię marketingową oraz rozwój marketplace
- Współpracę w oparciu o elastyczne formy zatrudnienia
- Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny)