Digital Manager
Marketing

Digital Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Obowiązki:

  • Odpowiedzialność za przygotowanie komunikacji marketingowej
  • Przygotowanie promocji konsumenckich 
  • Zarządzania współpracą z podwykonawcami: agencje social media, SEM, graficy etc.
  • Tworzenie programów konsumenckich mających na celu zwiększenie sprzedaży danej marki
  • Wdrożenia programów lojalnościowych dedykowanych danym grupom klientów
  • Współtworzenie strategii trade marketingu w celu osiągnięcia określonych celów biznesowych
  • Monitorowanie akcji marketingowych i trade marketingowych 
  • Analizowanie danych rynkowych
  • Przygotowanie i wdrożenie kalendarza promocji dla poszczególnych kategorii produktowych

 Od Kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy w dziale marketingu (e-commerce)
  • Umiejętności realizowania wyznaczonych celów
  • Znajomości Performance Marketingu 
  • Umiejętności zarządzania wieloma projektami jednocześnie
  • Samodzielności w działaniu/ umiejętność organizacji czasu
  • Zdolności analitycznych i umiejętności w interpretowaniu danych liczbowych oraz formułowania wniosków
  • Elastyczności i umiejętności pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniającym się środowisku
  • Bardzo dobrej znajomości MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
  • Znajomość: G-ads, Gsiute, zarządzanie kontami Google, znajomość Analitics, social media ads, zarządzanie kampaniami branding;

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie 
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Zatrudnienie na podstawie umowy B2B
  • Stanowisko pełne wyzwań zawodowych