Obowiązki:
- Odpowiedzialność za przygotowanie komunikacji marketingowej
- Przygotowanie promocji konsumenckich
- Zarządzania współpracą z podwykonawcami: agencje social media, SEM, graficy etc.
- Tworzenie programów konsumenckich mających na celu zwiększenie sprzedaży danej marki
- Wdrożenia programów lojalnościowych dedykowanych danym grupom klientów
- Współtworzenie strategii trade marketingu w celu osiągnięcia określonych celów biznesowych
- Monitorowanie akcji marketingowych i trade marketingowych
- Analizowanie danych rynkowych
- Przygotowanie i wdrożenie kalendarza promocji dla poszczególnych kategorii produktowych
Od Kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy w dziale marketingu (e-commerce)
- Umiejętności realizowania wyznaczonych celów
- Znajomości Performance Marketingu
- Umiejętności zarządzania wieloma projektami jednocześnie
- Samodzielności w działaniu/ umiejętność organizacji czasu
- Zdolności analitycznych i umiejętności w interpretowaniu danych liczbowych oraz formułowania wniosków
- Elastyczności i umiejętności pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- Bardzo dobrej znajomości MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
- Znajomość: G-ads, Gsiute, zarządzanie kontami Google, znajomość Analitics, social media ads, zarządzanie kampaniami branding;
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Niezbędne narzędzia pracy
- Zatrudnienie na podstawie umowy B2B
- Stanowisko pełne wyzwań zawodowych