Grupa Kapitałowa Open Finance skupia m.in. spółki: Open Finance S.A. i Home Broker S.A. Jesteśmy liderami na rynku w sektorze usług pośrednictwa finansowego i nieruchomościowego. Od 2004 roku kreujemy nowe spojrzenie na świat finansów osobistych i firmowych pomagając naszym klientom znaleźć optymalne rozwiązania z zakresu kredytów hipotecznych, gotówkowych, finansowania przedsiębiorców oraz inwestycji i ubezpieczeń. Towarzyszymy naszym klientom w najważniejszych momentach związanych z zakupem oraz sprzedażą nieruchomości - śmiało możemy powiedzieć, że pomagamy spełniać ich marzenia.
Stwarzamy możliwości, które pozwalają naszym pracownikom rozwijać się i realizować własne pomysły. Na co dzień jesteśmy dla siebie partnerami i ekspertami w swoich dziedzinach. Wspólnie pracujemy na innowacyjność naszej firmy.
Obecnie szukamy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. content marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Co zyskujesz:
- stabilne zatrudnienie w Centrali na umowie B2B lub o pracę,
- pracę w pełnym wymiarze i regularnymi godzinami pracy (bez nadgodzin),
- dużą autonomię w zakresie realizowanych zadań,
- możliwość bezpośredniej współpracy z Zarządem spółki,
- dofinansowanie do: ubezpieczenia zdrowotnego i MultiSport oraz atrakcyjną ofertę: ubezpieczenia grupowego, nauki języka obcego,
- biuro w dogodnej lokalizacji na warszawskiej Woli.
Zadania, które przed Tobą stawiamy:
- content marketing – tworzenie angażujących treści, pisanie i redagowanie artykułów blogowych,
- tworzenie treści marketingowych w tym: www, case studies, ulotek, poradników itp. dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
- przygotowywanie prezentacji i komunikacji na potrzeby Zarządu spółki,
- social media marketing – udział w działaniach realizowanych w mediach społecznościowych,
- przygotowywanie komunikacji wewnętrznej, prezentacji marketingowych firmy,
- współpraca z mediami,
- dbanie o wizerunek Spółek Open Finance i Home Broker.
Szukamy Ciebie jeśli:
- rozumiesz i znasz rynek finansów,
- masz doświadczenie w zakresie współpracy z kadrą zarządzającą,
- posiadasz lekkie pióro i znasz zasady redakcji treści – potrafisz zarówno coś napisać, jak i zredagować,
- znasz techniki i narzędzia wykorzystywane w ramach działań content marketingowych,
- cechuje Cię otwartość, łatwość nawiązywania relacji i komunikatywność,
- jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami w obszarze content marketingu i z chęcią będziesz je implementować w firmie.