Specjalista ds. digital marketingu
Marketing

Specjalista ds. digital marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

digital marketing

social media

Opis stanowiska

PARTY PAL sp. z o.o.


Dynamicznie rozwijająca się firma produkująca balony i akcesoria imprezowe - jesteśmy jednym z liderów w swojej branży. Szukamy talentów, pasjonatów, kreatywnych osobowości z dużymi ambicjami w tworzeniu globalnej marki. Stawiamy na charakter i pasję!


W związku z rozwojem poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:


Specjalista ds. digital marketingu

Miejsce pracy: Wola Mrokowska (pow. piaseczyński)


Obowiązki:


  • Kompleksowe zarządzanie kanałami społecznościowymi tj. Facebook, Instagram, LinkedIn, oraz stroną WWW, zgodnie z obowiązującym trendami i w oparciu o analizy oraz strategię firmy.
  • Dbanie o prawidłową specyfikację produktu oraz spójność treści, tagów, etc., na WWW (Shopify).
  • Przygotowywanie długofalowych strategii content marketingowych oraz zróżnicowanych treści na potrzeby kampanii/akcji marketingowych w social mediach i na www oraz innych kanałach. 
  • Przygotowywanie harmonogramu publikacji wraz z treściami i grafikami.
  • Kompleksowe prowadzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej za pomocą różnorodnych narzędzi oraz monitoring interakcji z odbiorcami.
  • Poszukiwanie dobrych wzorców, wykonywanie analiz skuteczności działań na podstawie danych z narzędzi typu: Google Analytics oraz innych.
  • Generowanie pomysłów i rekomendowanie nowych rozwiązań na budowanie zasięgów, mając na uwadze spójność oraz jakość wizerunku.
  • Monitorowanie rynku (aktualne trendy, konkurencja).
  • Zapewnienie angażujących treści przy okazji premiery nowych produktów oraz różnych akcji promocyjnych i marketingowych do wykorzystania we wszystkich kanałach komunikacji marki.


Oczekiwania:


  • Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych w kanałach social media i zarządzaniu nimi.
  • Doświadczenie poparte sukcesami w samodzielnym prowadzeniu kanałów i kampanii w social mediach, zarówno płatnych, jak i organicznych.
  • Strategicznego myślenia – umiejętności zidentyfikowania wyzwań, analizy sytuacji, ustalenia celów i zaplanowania działań.
  • Znajomość narzędzi i kanałów social media (Instagram, Facebook, LinkedIn, Youtube).
  • Znajomość bieżących trendów w social mediach oraz doskonałe wyczucie rynku.
  • Doświadczenie w przygotowaniu contentu oraz moderacji.
  • Lekkie pióro, umiejętność tworzenia krótkich, angażujących treści.
  • Znajomość narzędzi takich jak Manager Reklam Facebook i Google Ads, Facebook Analytics.
  • Samodzielność i kreatywność.
  • Dobra organizacja pracy i dbałości o detale.
  • Doświadczenie graficzne, fotograficzne, w realizacji materiałów wideo będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość języka angielskiego
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Dobre umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista.
  • Doświadczenie z zakresu SEO.


Oferujemy:


  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę/b2b.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.


Informacje dodatkowe:


  • CV powinno zawierać aktualną fotografię oraz poniższą klauzulę:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.