Performance Ad Product Manager
Inne

Performance Ad Product Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Jesteśmy wiodącą firmą mediową w Polsce oraz częścią międzynarodowej grupy Ringier Axel Springer Media AG. Nasze portfolio w Polsce obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet , Newsweek, Forbes, Business Insider, Ofeminin, Noizz, portale Sympatia, Skąpiec, Opineo, Moneteasy i Jakdojadę.

Czym będziesz się zajmował/a?

👉Analizą trendów, innowacji i otoczenia konkurencyjnego w obszarze produktów reklamowych efektywnościowych (ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi reklamowych)
👉Rozwojem oferty performance poprzez współuczestnictwo i aktywne wsparcie w tworzeniu, konfiguracji i testach narzędzi reklamowych (ścisła współpraca z min. zespołami AdOps, IT, Project Managerami)
👉Monitorowaniem efektywności produktów reklamowych i optymalizowaniem ich w celu podnoszenia skuteczności
👉Wsparciem zespołów handlowych w przygotowywaniu ofert reklamowych oraz doradztwo w zakresie wykorzystania produktów reklamowych performance

Czego oczekujemy od Ciebie?

👍Min. rok doświadczenia w zakresie prowadzenia projektów internetowych
👍Wiedzy na temat rynku reklamowego w Internecie
👍Dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi systemów do emisji reklam (adserverów, platform e-commerce, narzędzi Google) oraz wspierających sprzedaż (CRM)
👍Dobrej organizacji pracy (umiejętności planowania i ustalania priorytetów, terminowości) oraz samodzielności i odpowiedzialności
👍Znajomości j. angielskiego na poziomie min. średnio zaawansowanym

Oferujemy

✔️Prywatna opieka medyczna
✔️Karta Multisport
✔️Grupowe ubezpieczenie na życie
✔️Dofinansowane inicjatywy sportowe
✔️Imprezy firmowe
✔️Świąteczne atrakcje
✔️Dofinansowanie rozwoju