Czym będziesz się zajmował/a?
- Wsparciem Pracowników wszystkich szczebli Ringier Axel Springer Polska
- Rozwiązywaniem problemów technicznych na miejscu oraz zdalnie
- Współpracą z 2. i 3. linią wsparcia IT oraz innymi zespołami
- Procesem zarządzania awariami, m.in. weryfikowaniem zgłaszanych awarii, szacowaniem skali problemu, rejestrowaniem
- Procesem realizacji zgłoszeń, m.in. przydzielaniem, odbieraniem dostępów do systemów wewnętrznych, obsługą próśb o pomoc
Jeżeli:
- Jesteś dostępny/a do pracy w wymiarze 40h/tyg.
- Znasz dobrze język angielski (B2)
- Interesujesz się szeroko pojętym obszarem IT
- Posiadasz podstawową znajomość zagadnień systemów sieciowych
- Znasz się na konfiguracji różnego rodzaju sprzętu (laptopy, komórki, urządzenia peryferyjne itd.)
- Odwieczna walka Windows vs MacOS nie jest Ci obca
- Nie straszne Ci są szybkie i nagłe akcje naprawcze
- Uważasz, że każdy problem da się rozwiązać
- Lubisz pomagać: zagubionym redaktorom, sprzedawcom z targetami, programistom tworzącym wielkie rzeczy i wszystkim innym potrzebującym Twojej pomocy
… i chcesz się dużo nauczyć? Nie zwlekaj, aplikuj! 🙂
👉 Jak pracujemy?
- Szukamy rozwiązań, nie winnych
- Duża autonomia
- Wsparcie doświadczonych kolegów
- Wsparcie psychologiczne i program well-being
- Legendarne imprezy
- Nowoczesne, kolorowe i komfortowe biura