Od ponad 12 lat kreujemy polski rynek IT. Rozwiązujemy problemy firm, zapewniając kompleksowe wsparcie w zakresie IT, poparte wieloletnim doświadczeniem i wysokimi kompetencjami zespołu ekspertów Sages. Kształcimy przyszłych specjalistów, oferując edukację na zróżnicowanym poziomie, a także prowadzimy własną działalność badawczą.
Filarem naszych działań PRowych jest dialog z klientem. To dzięki niemu pozyskujemy, utrzymujemy i pogłębiamy zaufanie odbiorców naszych usług. Jednym z naszych najważniejszych narzędzi komunikacji są organizowane przez nas eventy.
Jeśli lubisz organizować wydarzenia, nawiązywać nowe kontakty biznesowe i z chęcią chodzisz na konferencje branżowe, a ponadto nie lubisz stać w miejscu, wychodzisz z inicjatywą i z pasją podchodzisz do swoich zadań - aplikuj do nas na stanowisko menedżera ds. PR i eventów!
Zakres obowiązków
- kompleksowa organizacja i obsługa wydarzeń, w tym: konferencji, wydarzeń biznesowych i warsztatów technologicznych,
- odpowiedzialność za planowanie, realizację i ewaluację projektów eventowych,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, prelegentami, dostawcami i podwykonawcami,
- ścisła współpraca z innymi działami firmy, m.in. sprzedaży, redakcją, DTP i partnerami zewnętrznymi mająca na celu całościową realizację wydarzenia,
- dbałość o prawidłowy przebieg realizowanych projektów i nadzór nad realizacją budżetów,
- zarządzanie stronami internetowymi wydarzeń,
- koncepcyjne opracowywanie materiałów marketingowych dotyczących wydarzeń,
- prowadzenie komunikacji z uczestnikami,
- rozliczanie uczestników wydarzeń,
- opracowywanie ofert handlowych dla zespołu sprzedażowego,
- przygotowywanie i dystrybucja komunikatów prasowych,
- współpraca z dziennikarzami, liderami opinii,
- pozyskiwanie wystawców i partnerów na wydarzenia,
- analiza efektów wydarzeń i opracowywanie strategii działań w oparciu o doświadczenia.
Jakie kompetencje powinien mieć nasz PR & Event Manager?
- doświadczenie w organizacji wydarzeń,
- odpowiedzialność, terminowość w realizacji zadań, inicjatywa w działaniu,
- umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie,
- umiejętność negocjacji,
- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- praktyczna wiedza z zarządzania projektami,
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
- dobra znajomość języka angielskiego.
Dodatkowym atutem będzie
- kierunkowe wyższe wykształcenie w obszarze marketingu, PR, nowych mediów,
- znajomość branży IT.
Co oferujemy?
- możliwość rozwoju osobistego, w tym uczestnictwo w ciekawych projektach, związanych z edukacją, marketingiem i nowymi technologiami,
- realny wpływ na tworzenie strategii marketingowej firmy i kształt projektów,
- poznanie narzędzi zarządzania projektami oraz relacjami z klientami,
- dostęp do branżowego know-how i prasy branżowej,
- możliwość doskonalenia kompetencji poprzez udział w szkoleniach,
- pracę w firmie o niekoroporacyjnym podejściu, w niedużym zespole marketingowym,
- miłą atmosferę w pracy w biurze w samym centrum Warszawy,
-
pakiet medyczny,
- zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną/B2B full time z 26 dniami wolnymi i innymi przywilejami,
- służbowy telefon komórkowy oraz laptop (do wyboru Mac OS/Windows),
- liczne imprezy firmowe,
- pyszną kawę, ciastka i świeże owoce. ☺