Salestube to dziś największa agencja martech & ecommerce connected w CEE. Budujemy przewagę konkurencyjną naszych Klientów, marek oraz agencji przez integrację kompetencji: technologicznych (resseling i wdrożenia), analitycznych, ecommerce'owych (budowa sklepów ecommerce) oraz mediowych (media digital) w ramach jednego procesu strategiczno-egzekucyjnego. Dzięki naszej ekspertyzie w obszarze mediów digital, danych i technologii, które posługują się uniwersalnym językiem liczb, Salestube obsługuje ponad 150 klientów na 17 rynkach.
Co nas wyróżnia:
-
Martech: jesteśmy technologicznie agnostyczni. Będąc częścią naszego zespołu rozwiniesz swoją wiedzę w obszarze technologii takich jak: Google Marketing Platform, Salesforce, Tealium, Synerise i wielu innych. Będziesz miał/miała możliwość uczestniczyć w projektowaniu i budowaniu narzędzi wewnętrzych, mamy ich już dziś ponad 30!
-
Data & analytics: integracja, modelowanie i aktywizacja w zarządzaniu efektywnością Ponad 20sto osobowy zespół Intelligence Division łączący kompetencje integracji, modelowania i aktywizacji danych w oparciu o platformy: Google Analytics 360, Adobe, Adform DMP, Tealium, Google Cloud, Salesforce Marketing Cloud i inne.
-
E-commerce - najsilniejsza agencja e-commerce one-stop-shop: obsługujemy 45+ marek e-commerce w obszarach: media, analityka, technologia, development. Nasi klienci wygenerowali w 2020 roku ponad 10% wartości całego rynku e-commerce w PL. Dołącz do jednego z największych i najbardziej doświadczonych zespół w obszarze digital marketingu w regionie!
-
One team - w Group One udało nam się zbudować unikalną kulturę i procesy, które zapewnią wymianę wiedzy i maksymalne wykorzystanie synergii naszych kompetencji we wdrażaniu poztywnych zmian biznesowych dla marek, które z nami współpracują. To także ogromne pole dla rozwoju Twoich kompetencji.
Jakie wyzwania stoją przed Tobą?
- koordynacja kampanii performance / afiliacyjnych dla klientów w ramach organizacji, z głównym naciskiem na kampanie w kategorii e-commerce.
- nasz dział Performance to nie tylko afiliacja, to wszystkie działania objęte parasolem performance (obsługa kampanii w ramach Marketplace, porównywarek cenowych oraz usług, działania display, mailing, reklama natywna czy działania remarketingowe)
- codzienna praca to kontakt z wydawcami bez których sieć afiliacyjna nie istnieje. Codzienne negocjacje warunków są na porządku dziennym.
- stała analiza wyników kampanii i optymalizacja działań aby uzyskać najlepsze efekty biznesowe
- osoba na tym stanowisku będzie zajmowała się także wsparciem zespołów Client Service w ramach organizacji
- A jeśli to dla Ciebie wciąż za mało to przygotowujemy również rekomendacje, prezentacje i bierzemy udział w przetargach gdzie możesz zobaczyć jak w organizacji całościowo planujemy strategię dla klienta.
- Nie będziesz za to: przygotowywać 50-wierszowych media planów i stać na pierwszej linii frontu między Klientem, a Domem Mediowym
Co jest dla nas ważne?
- nie tylko nie boisz się, ale lubisz pracować z liczbami
- dobrze posługujesz się Excelem oraz znasz narzędzia do mierzenia efektywności działań (np. Google Analytics, Campaign Manager, Tune)
- lubisz mieć poczucie kontroli i widzieć bezpośrednie efekty swojej pracy przy realizacji celu Klienta
- zamiast planować akcje specjalne, wolisz konkret czyli performance
- lubisz różnorodność i pracę wielozadaniową
- lubisz pracę operacyjną, jesteś cierpliwa/y i skrupulatna/y
- posiadasz umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe
Co doceniają eksperci pracujący w SalesTube:
- pracę w sieci afiliacyjnej która stawia na jakość, a nie ilość - obsługujemy kampanie tylko z portfolio naszej grupy mediowej
- pracę w sieci afiliacyjnej, której działania docenia rynek - w 2021 otrzymaliśmy nagrodę The Most Effective Affiliate Program 2021 - Performance Diamonds
- bycie częścią zespołu, który projektuje narzędzia oraz stale optymalizuje procesy wewnętrzne
- poczucie faktycznego wpływu swoich działań na biznes klienta
- pracę w najfajniejszym zespole, który integruje się, aż za bardzo
- możliwość nieustannego rozwoju wiedzy i poszerzania kompetencji
- liderów i współpracowników, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach
- wzajemną wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertami e-commerce na rynku, np. dzięki:
-
Śniadaniom Mistrzów - prezentacje projektów, które zakończyły się spektakularnym sukcesem, bądź spektakularną porażką,
-
Systemowi szkoleń wewnętrznych z każdej specjalizacji oraz szkoleń strategicznych - Szkoła Planowania i Strategii (program prowadzony przez zespół strategii Group One),
-
Megazespołom - regularne spotkania strategiczne wszystkich osób obsługujących danego Klienta, niezależnie od specjalizacji oraz spółki, w której pracują,
- wypracowanemu wewnętrznie Systemowi ewaluacji: rozmowy rozwojowe (2x w roku), jasna ścieżka kariery, opis ról i odpowiedzialności, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
- dedykowanym szkoleniom indywidualnym - w zależności od potrzeb i specjalizacji
- programom rozwojowym (People Manager, Best Performer)
- świetną, nie korporacyjną atmosferę i otwartą komunikację
- umowę o pracę/B2B - po okresie próbnym na czas nieokreślony
- program onboardingowy oraz Buddy, ułatwiający szybki start
- dostęp do najnowszych rozwiązań oraz narzędzi - jesteśmy największym resellerem technologii Google Marketing Platform w CEE
- prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport, a także parking rowerowy, gaming room
- 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenia czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00)
- prace zdalną + zielone biuro w centrum Warszawy
- pracę hybrydową - nawet po pandemii!
- laptop i dostęp do Google Workspace - możemy pracować wszędzie! :)