Specjalista Google Ads
Inne

Specjalista Google Ads

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Kim jesteśmy?

Z dumą mówimy, że najlepszą agencją SXO w Polsce. Nasze strategie marketingowe to unikalne połączenie SEO i UX. Głęboko wierzymy, że synergia tych dwóch elementów daje klientowi największą wartość. Naszą misją jest wspieranie naszych klientów w osiąganiu wyższych przychodów poprzez ciągłą orientację na zwiększenie widoczności w sieci i generowanie ruchu na ich stronach. Mamy mnóstwo pomysłów, którymi chcemy zrobić różnicę w świecie e-commerce. Jako pierwsza agencja tego typu połączyliśmy naukę i biznes tworząc inicjatywę SemcoreLAB, dzięki której możemy świadomie zarządzać innowacjami i rozwijać młode talenty. Jeśli chcesz być częścią naszej historii, czytaj dalej.  

Dlaczego rozbudowujemy zespół

Odpowiedź jest prosta. Dotychczas eksperci w naszym zespole łączyli w sobie kompetencje SEO i SEM, jednak stałe wzrosty ilości nowych klientów, jakie ostatnio odnotowujemy sprawiają, że potrzebujemy wzmocnić zespół specem, dla którego właśnie świat Google Ads nie ma żadnych tajemnic. Możemy więc z dumą powiedzieć, że #zawszewzrost to dla nas nie tylko hasło, ale filozofia działania na stałe wpisana w nasze DNA.
 
Czym będziesz się zajmować na tym stanowisku

  • Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie kampanii Google Ads dla naszych klientów. Chodzi tu przede wszystkim o planowanie i optymalizowanie tych kampanii, ale również tworzenie analiz i raportowanie wyników podejmowanych aktywności. Dla naszych klientów liczy się efekt w postaci zwiększania sprzedaży i tego się trzymamy.
  • Czasami poprosimy Cię o pomoc przy tworzeniu oferty dla klientów oraz ustaleniu prawidłowej wyceny proponowanej kampanii, a także przygotowanie success stories z implementacji nowych rozwiązań.
  • Nastaw się też na regularne rozmowy z zespołem BOK i naszymi klientami na temat wniosków i rekomendacji dotyczących realizowanych dla nich kampanii.
  • Będziemy Cię też zachęcać do dzielenia się wiedzą ekspercką z obszaru Google Ads w zespole i działach współpracujących.

Sprawdź, czy szukamy właśnie Ciebie

  • masz kilkuletnie doświadczenie w planowaniu, zakupie i optymalizacji kampanii w Google Ads (Search, Display, PLA, Youtube)
  • pracowałeś w agencji o profilu podobnym do naszej i wiesz, z jakimi wyzwaniami wiąże się obsługa klientów oraz działanie na kilku różnych projektach 
  • znasz narzędzia do optymalizacji i planowania kampanii w Google Ads (Google Data Studio, Google Tag Manager, Google Analytics, Google Tag Asisstant, Semstorm, Senuto, Ahrefs)
  • potrafisz wyciągać trafne wnioski na podstawie uzyskanych danych oraz analizy zachowań użytkowników i na ich podstawie proponować rozwiązania zwiększające skuteczności działań reklamowych
  • masz doświadczenie w pracy na kampaniach ze ściśle określonym budżetem
  • przejawiasz inicjatywę w działaniu, cechuje Cię automotywacja i nie potrzebujesz nad sobą stałej kontroli, aby działać skutecznie
  • masz swoje sprawdzone patenty na organizację pracy, dzięki czemu potrafisz pracować z wieloma priorytetami i dowozić zadania na czas
  • potrafisz uzasadnić swoje decyzje i rekomendacje powołując się na dane, statystyki i liczby (dla naszych klientów przeczucia są niewystarczającym argumentem w dyskusji)
  • interesujesz się marketingiem internetowym, znasz aktualne trendy w tym obszarze i na bieżąco pogłębiasz swoją wiedzę
  • możesz się pochwalić konkretnymi przykładami zrealizowanych z sukcesem kampanii

Co dla Ciebie mamy

  • wynagrodzenie brutto w widełkach 4500-6000 brutto przy UoP i 5000-7000 netto przy B2B
  • umowę o pracę lub kontrakt B2B, w zależności od Twoich preferencji
  • dla osób spoza Poznania możliwość pracy zdalnej
  • sporą dawkę autonomii w zakresie zarządzania pracą i zadaniami
  • zgrany team, który z chęcią podzieli się wiedzą z obszaru SEO i z jeszcze większą otwartością nauczy się czegoś od Ciebie
  • darmowy dostęp do literatury z zakresu marketingu, sprzedaży i szeroko rozumianego biznesu, czyli wszystko czego potrzebujesz obok swojej wiedzy eksperckiej z obszaru Ads
  • najbardziej "żrący" marketing w branży i okazję do związania się z marką, która chce robić różnicę w świecie e-commerce

Jeśli czytając naszą propozycję jesteś gotów zmierzyć się z tym wyzwaniem, a jednocześnie masz już w głowie pomysły, jak możemy to razem osiągnąć, koniecznie wyślij do nas swoje CV.