Kim jesteśmy
Z dumą mówimy, że najlepszą agencją SXO w Polsce. Nasze strategie marketingowe to unikalne połączenie SEO i UX. Głęboko wierzymy, że synergia tych dwóch elementów daje klientowi największą wartość. Naszą misją jest wspieranie naszych klientów w osiąganiu wyższych przychodów poprzez ciągłą orientację na zwiększenie widoczności w sieci i generowanie ruchu na ich stronach. Mamy mnóstwo pomysłów, którymi chcemy zrobić różnicę w świecie e-commerce. Jako pierwsza agencja tego typu połączyliśmy naukę i biznes tworząc inicjatywę SemcoreLAB, dzięki której możemy świadomie zarządzać innowacjami i rozwijać młode talenty. Jeśli chcesz być częścią naszej historii, czytaj dalej.
Twój zakres obowiązków
- przygotowywanie strategii pozycjonowania sklepów i stron internetowych dla naszych klientów
- samodzielna optymalizacja kodu stron internetowych pod kątem wytycznych wyszukiwarek
- przygotowywanie wytycznych i specyfikacji dotyczących optymalizacji treści oraz ich wdrażanie
- budowa strategii link buildingu dla naszych klientów
- tworzenie audytów SEO, głównie dla e-commerce
- poszukiwanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań zwiększających widoczność serwisów
- opracowywanie wytycznych SEO dla deweloperów klientów
- analiza efektywności działań i tworzenie raportów SEO
- wsparcie zespołu handlowego w przygotowywaniu ofert handlowych dla wybranych klientów (opiniowanie rozwiązań, rekomendowanie zakresu prac)
- ścisła współpraca z działem obsługi klienta w zakresie realizowanych projektów optymalizacyjnych
- bycie ekspertem merytorycznym z zakresu SEO dla pozostałych działów w firmie (prowadzenie szkoleń wewnętrznych, współtworzenie bazy wiedzy)
Nasze wymagania
- posiadasz doświadczenie w pracy dla agencji o profilu podobnym do naszej oraz samodzielnym prowadzeniu rozbudowanych projektów SEO
- od co najmniej 5 lat zajmujesz się pozycjonowaniem i optymalizacją stron internetowych
- masz doświadczenie w optymalizacji konwersji
- potrafisz wykonywać audyty stron i sklepów internetowych oraz przygotowywać strategie SEO onsite i offsite
- posiadasz praktyczną znajomość HTML/XHTML, PHP, CSS, MySQL (mile widziana znajomość SMARTY, JavaScript/Ajax, Apache)
- potrafisz samodzielnie obsługiwać systemy CMS np. Shoper, Idosell, Sote, SkyShop, WordPress, Joomla, Prestashop, Magento
- znasz zagadnienia związane z hostingiem i domenami
- posiadasz bardzo dobrą znajomość narzędzi analityki internetowej: Ahrefs, Senuto, Screaming Frog, Moz, MajesticSeo, Clusteric, SurferSEO, Hotjar, Albacross, Semstorm
- biegle posługujesz się narzędziami takimi jaki: Google Analytics, Google Search Console, Google Keyword Planner, Google Tag Manager
- przejawiasz inicjatywę w działaniu, cechuje Cię automotywacja i nie potrzebujesz nad sobą stałej kontroli, aby działać skutecznie
- masz swoje sprawdzone patenty na organizację pracy, dzięki czemu potrafisz pracować z wieloma priorytetami i dowozić zadania na czas
- potrafisz uzasadnić swoje decyzje i rekomendacje powołując się na dane, statystyki i liczby (dla naszych klientów przeczucia są niewystarczającym argumentem w dyskusji)
- interesujesz się marketingiem internetowym, znasz aktualne trendy w tym obszarze i na bieżąco pogłębiasz swoją wiedzę
możesz się pochwalić konkretnymi przykładami zrealizowanych z sukcesem projektów
Co dla Ciebie mamy
- wynagrodzenie brutto w widełkach 7000 - 10000 brutto przy UoP, 7500 - 11200 netto B2B mały ZUS, 8400 - 12000 netto B2B duży ZUS
- umowę o pracę lub kontrakt B2B, w zależności od Twoich preferencji
- dla osób spoza Wielkopolski możliwość pracy w całości zdalnie
- sporą dawkę autonomii w zakresie zarządzania pracą i zadaniami
- dobrze skomponowany kompetencyjnie zespół (od contentu mamy copywriterów, od kampani płatnych specjalistów Ads a od obsługi klienta świetny dział customer success - dzięki temu Ty możesz skupić się na tym, co potrafisz robić najlepiej)
- realny wpływ na rozwój naszych usług (Twoje rekomendacje i opinie będą brane pod uwagę nie tylko przy sprzedaży klientowi usługi, ale również na etapie jej tworzenia)
- zgrany team, który z chęcią podzieli się wiedzą z obszaru SEO
- darmowy dostęp do literatury z zakresu marketingu, sprzedaży i szeroko rozumianego biznesu, czyli wszystko czego potrzebujesz obok swojej wiedzy eksperckiej z obszaru SEO
- najbardziej "żrący" marketing w branży i okazję do związania się z marką, która chce robić różnicę w świecie e-commerce