SIGMA BIS to dom mediowy z Grupy Kapitałowej PKN Orlen SA. Firma realizuje projekty związane z planowaniem i zakupem mediów, social media i digital PR. Nasz zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży jest zapleczem know how dla swoich klientów, oferując innowacyjne rozwiązania w dziedzinie komunikacji marketingowej.
Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę
będąc odpowiedzialnym za:
- Budowanie i wdrażanie strategii komunikacji w Social Media dla klientów spółki
- Prowadzenie projektów strategicznych w Social Media, budowanie strategii komunikacji w SM
- Zarządzanie zespołem doświadczonych ekspertów
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
- Odpowiedzialność za przychody i koszty prowadzonych projektów
- Rozwijanie kompetencji Digital spółki, podążanie za najnowszymi trendami SM
- Raportowanie wyników i rozliczanie prowadzonych kampanii
- Bieżąca współpraca z działami wewnętrznymi
Pracując u nas możesz liczyć na:
- Możliwość pracy nad różnorodnymi projektami dla dużych marek
- Udział w międzynarodowych projektach
- Dużą samodzielność w działaniu i realny wpływ na swoją pracę
- Stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającym się domu mediowym
- Atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karty sportowe, ubezpieczenie na życie
- Pracę w zespole specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży i dobrą atmosferę
Wymagania na stanowisku:
- Masz kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji w Social Media dla dużych marek (warunek konieczny)
- Masz doświadczenie w budowaniu strategii Digital oraz procesach kreatywnych
- Znasz i potrafisz pracować na narzędziach wykorzystywanych w Social Media
- Potrafisz zarządzać doświadczonym zespołem specjalistów (motywować, rozwijać, planować i koordynować pracę)
- Z łatwością nawiązujesz i budujesz relacje z klientami
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Potrafisz i lubisz pracować przy kilku projektach jednocześnie
- Efektywnie działasz w pracy pod presją czasu
- Posługujesz się angielskim na poziomie umożliwiającym komunikację z klientem