Social Media Manager
Marketing

Social Media Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
SIGMA BIS to dom mediowy z Grupy Kapitałowej PKN Orlen SA. Firma realizuje projekty związane z planowaniem i zakupem mediów, social media i digital PR. Nasz zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży jest zapleczem know how dla swoich klientów, oferując innowacyjne rozwiązania w dziedzinie komunikacji marketingowej.

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę
będąc odpowiedzialnym za:

  • Budowanie i wdrażanie strategii komunikacji w Social Media dla klientów spółki
  • Prowadzenie projektów strategicznych w Social Media, budowanie strategii komunikacji w SM
  • Zarządzanie zespołem doświadczonych ekspertów
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
  • Odpowiedzialność za przychody i koszty prowadzonych projektów
  • Rozwijanie kompetencji Digital spółki, podążanie za najnowszymi trendami SM
  • Raportowanie wyników i rozliczanie prowadzonych kampanii
  • Bieżąca współpraca z działami wewnętrznymi

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • Możliwość pracy nad różnorodnymi projektami dla dużych marek
  • Udział w międzynarodowych projektach
  • Dużą samodzielność w działaniu i realny wpływ na swoją pracę
  • Stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającym się domu mediowym 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród 
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, karty sportowe, ubezpieczenie na życie
  • Pracę w zespole specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży i dobrą atmosferę 

Wymagania na stanowisku:

  • Masz kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji w Social Media dla dużych marek (warunek konieczny)
  • Masz doświadczenie w budowaniu strategii Digital oraz procesach kreatywnych
  • Znasz i potrafisz pracować na narzędziach wykorzystywanych w Social Media
  • Potrafisz zarządzać doświadczonym zespołem specjalistów (motywować, rozwijać, planować  i koordynować pracę)
  • Z łatwością nawiązujesz i budujesz relacje z klientami
  • Masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Potrafisz i lubisz pracować przy kilku projektach jednocześnie 
  • Efektywnie działasz w pracy pod presją czasu
  • Posługujesz się angielskim na poziomie umożliwiającym komunikację z klientem