Szukamy prawdziwych drapieżników, którzy po prostu kochają łowy.
Tigers to dobrze naoliwiona machina, która potrzebuje równie skutecznych łowców. Przy wsparciu silnej marki i zgranego zespołu zawalczysz o wyższe wyniki niż gdziekolwiek indziej.
Liczymy na Twoje przynajmniej trzyletnie wsparcie w sprzedaży i doświadczenie w digital marketingu. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z marketingiem.
W tej rekrutacji zależy nam na podjęciu współpracy najpóźniej z dniem 02.01.2021. Jeśli możesz zacząć wcześniej, to świetnie – przyjmiemy Cię choćby jutro.
Oferujemy:
- pracę w zaangażowanym i zgranym zespole, który gra do jednej bramki,
- duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym regularne szkolenia sprzedażowe i produktowe,
- funkcjonowanie w firmie, która podwaja się co roku i skutecznie dba o to, by być cały czas „na fali”,
- widełki ok. 7500-13000 netto, z czego 5000 złotych netto podstawy przy umowie B2B+prowizja
- bonus w postaci regularnego dopływu „ciepłych” zapytań.
Zakres obowiązków:
- Skuteczne pozyskiwanie nowych klientów w ściśle określonych segmentach, zarówno w ramach sprzedaży aktywnej jak i przychodzącej,
- udział w przygotowywaniu ofert dla potencjalnych Klientów,
- udział w postępowaniach przetargowych we współpracy z zespołem i działem administracji,
- prowadzenie pełnej historii działań w CRM, dzięki którym będziemy w stanie prowadzić rzetelną analitykę sprzedaży,
- rozliczanie i raportowanie miesięcznych planów sprzedażowych,
- aktywny udział we współtworzeniu firmy na warsztatach, statusach czy poprzez tworzenie treści.
Cechy idealnego kandydata:
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku sprzedażowym,
- znajomość zakamarków digitalowej dżungli (social media, performance marketing, SEO, e-mail marketing),
- duży głód rozwoju w obszarze sprzedaży doradczej/eksperckiej,
- umiejętność przygotowywania atrakcyjnych prezentacji sprzedażowych we współpracy z zespołem,
- samodzielność w określaniu oraz realizowaniu celów,
- dobra organizacja pracy (pracujemy na Microsoft Teams, Pipedrive i Asanie),
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, kreatywność, aktywność i inicjatywa.
UWAGA: Kandydatury zbieramy do 20 października.