Jesteśmy szybko rosnącą agencją digitalową, specjalizującą się w budowaniu wizerunku marek w social media oraz obsługującą kampanie sprzedażowe dla e-commerce. Wśród naszych klientów są: Motorola, Moliera 2, Milwaukee, Krowarzywa, AutoMapa, Pixers, Salad Story, Empik. Nasz zespół to topowi specjaliści, regularnie występujący na największych wydarzeniach branżowych.
Intensywnie się rozwijamy i do zespołu Performance Marketingu szukamy osoby, która chce działać w obszarze e-commerce i ma w tym obszarze udokumentowane sukcesy.
Dołącz do naszego stada i rozwijaj się razem z Tigers!
Szukamy osoby, która:
- bez zawahania rozszyfrowuje takie skróty jak CPM, CPS, PLA, LTV, DPA, ROAS,
- posiada kompetencje Facebook Ads i Google Ads (i posiada biegłość w przynajmniej jednym z tych systemów) oraz znajomość Google Tag Manager
- jest komunikatywna i będzie potrafiła wytłumaczyć klientom agencji swoje metody działania.
Zakres obowiązków:
- codzienny nadzór kampanii Facebook i Google Ads w projektach e-commerce,
- stały kontakt z klientami agencji,
- udział w postępowaniach sprzedażowych, przy tworzeniu media planów i audytów kont reklamowych.
Kierunek rozwoju:
- widzimy przyszłość w kompetencjach analitycznych i w tym kierunku będzie zmierzać zespół performance marketingu.
Kryterium sukcesu:
- poczucie zaopiekowania u naszych klientów i realizacja ich celów biznesowych.
Oferujemy:
- indywidualną ścieżkę rozwoju - perspektywa awansu z wyborem własnej, interesującej Cię specjalizacji
- partycypacyjny system wynagrodzeń, w którym duże zaangażowanie przekłada się na wysokie zarobki (10k netto+ przy umowie B2B),
- współpracę ze zgranym, pomocnym zespołem o wysokiej kulturze organizacyjnej,
- możliwość dużej ekspozycji w najsilniejszych kanałach agencyjnych w Polsce.
Wynagrodzenie
Wspieramy przedsiębiorczy instynkt Tygrysów i pracujemy na opłacalnym dla Ciebie partycypacyjnym modelu wynagrodzeń – oprócz gwarantowanej atrakcyjnej podstawy Twoje wynagrodzenie na tym stanowisku obejmie również udział w przychodach w prowadzonych zleceniach.
Będzie to kwota w przedziale 7 500 - 11 000 zł netto na umowie B2B, która będzie rosnąć wraz z przejmowaniem obsługi większych klientów. Alternatywnie możesz skorzystać z opcji UoP.