Twoje obowiązki:
Jako Junior SEM Specialist będziesz odpowiedzialny za planowanie i optymalizację kampanii w wyszukiwarce Google na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych. Będziesz miał realny wpływ na tworzenie strategii SEM dla lidera polskiego rynku zakładów wzajemnych. Będziesz testował nowe rozwiązania, zbierał wiedzę ze swoich działań i dzielił się nią z innymi zespołami.
Wymagania:
- Przynajmniej półtoraroczne praktyczne doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu kampanii SEM w Google;
- Praktyczna znajomość Google Ads, Analytics, podstawy Tag Manager;
- Znajomość najnowszych trendów oraz narzędzi z platformy Google Ads;
- Umiejętność analizowania, optymalizacji oraz raportowania kampanii SEM pod kątem zakładanych KPI;
- Wysokie umiejętności analityczne i optymalizacyjne działań performance;
- Raportowanie kosztów z kampanii SEM;
- Samodzielność w pracy nad kampaniami;
- Umiejętność podsumowywania i przedstawiania efektów swoich działań wraz z wnioskami
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. średnio zaawansowanym, pozwalająca komunikować się w mowie i piśmie z zagranicznymi partnerami;
Twoim dodatkowym atutem będzie:
- Kreatywność i proaktywne podejście do szukania nowych rozwiązań podnoszących efektywność działań;
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEM na rynkach zagranicznych (m.in. UK)
- Zainteresowanie sportem i/lub doświadczenie w branży bukmacherskiej;
Czeka na Ciebie:
- Praca w firmie stabilnej finansowo, u lidera branży bukmacherskiej, w centrum Warszawy w nowym biurze;
- Zasoby wspierające realizację zadań;
- Konkurencyjne wynagrodzenie;
- Umowa o pracę;
- Prywata opieka medyczna za złotówkę;
- Dostęp do ubezpieczenia grupowego;
- Karta Multisport.