Specjalista ds. Relacji z Klientem
Obsługa klienta

Specjalista ds. Relacji z Klientem

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska



Koncentrujemy się na dostarczaniu usług, dzięki którym przedsiębiorcy zyskują przewagę konkurencyjną w sieci. Jesteśmy agencją interaktywną, która zrealizowała tysiące kampanii SEO/SEM, zwiększając widoczność stron internetowych swoich klientów w sieci. Nasz zespół tworzy szerokie grono specjalistów, których wiedza i doświadczenie zapewniają skuteczną optymalizację stron internetowych oraz dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb przedsiębiorców. Portfolio naszych usług obejmuje tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, a także działania z zakresu Link Buildingu i Content Marketingu. Prowadzimy kampanie reklamowe w Google AdWords oraz w social mediach. Budujemy oraz administrujemy strony internetowe.

Pracując dla nas będziesz:

  • opiekować się aktualnymi Klientami Spółki i budować długofalowe relacje;
  • aktywnie brać udział w doskonaleniu standardów posprzedażowej obsługi Klienta; 
  • odpowiadać na pytania, weryfikować zgłoszenia i analizować potrzeby Klienta;
  • brać udział w procesie obsługi reklamacji;
  • przygotowywać umowy i aneksy.

Oczekujemy, że posiadasz:

  • przynajmniej rok doświadczenie w Obsłudze Klienta Biznesowego (B2B) – opiece i dosprzedaży;
  • umiejętność budowania długofalowych relacji;
  • kulturę osobistą i znajomość biznesowego savoir vivre;
  • wysoką etykę pracy i poczucie odpowiedzialności za obsługiwanych klientów;
  • zaawansowane umiejętności interpersonalne – empatię, odzwierciedlenie;
  • gotowość do nauki i stałego podnoszenia swoich kwalifikacji;
  • umiejętność dobrej organizacji pracy.

Wyjątkowym atutem będzie zaawansowana znajomości języka angielskiego na poziomie biznesowym umożliwiająca swobodny kontakt z Klientem.

Możemy zaproponować:

  • początkowo pracę w trybie zdalnym, po powrocie do biura pracę w prestiżowej lokalizacji w centrum Poznania lub Bydgoszczy;
  • możliwość rozwoju umiejętności językowych na poziomie biznesowym;
  • konkurencyjne wynagrodzenie w oparciu o Umowę o Pracę (stała podstawa + satysfakcjonujący system prowizji za dosprzedaż);
  • bonusy pozapłacowe: w pełni darmową prywatną opiekę medyczną i kartę MyBenefit, gdzie to Ty decydujesz, na co przeznaczasz środki;
  • 8-godzinny dzień pracy – bez żadnych nadgodzin;
  • rozwój umiejętności: regularne szkolenia, kursy i mentoring;
  • pracę w zgranym, stabilnym zespole i wspierających przełożonych;
  • rozwój w nowoczesnej firmie z długoletnią tradycją oraz wizją rozwoju w przyszłości;
  • duży popyt na nasze usługi i chłonny rynek;
  • podwyżki, awanse i możliwość specjalizacji, zgodnie z przejrzystą ścieżką kariery, w tym możliwość awansu na stanowiska menedżerskie.