Social Media Specialist
Marketing

Social Media Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Tigers

Tigers

XXII Ventures is a parent company of Tigers, Huqiao, Automation House, and an investor in Experiment5M and Sawicki Legal. We boost their growth by working with boards on strategic thinking and planning, provide a cost-effective, heavily automated shared services center and maximaze the synergies by standarizing the core processes and cross-company activities 🦾TIGERS is your guide through the digital jungle. We create the image of brands and scale customer profits. We focus on responsibility, commitment and transparency - with us the interests of employees are aligned with the interests of the company 🐅

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Jesteśmy szybko rosnącą agencją digitalową, specjalizującą się w budowaniu wizerunku marek w social media oraz obsługującą kampanie sprzedażowe dla e-commerce. Wśród naszych klientów są: Motorola, Moliera 2, Milwaukee, Krowarzywa, AutoMapa, Pixers, Salad Story, Empik. Nasz zespół to topowi specjaliści, regularnie występujący na największych wydarzeniach branżowych.
 
Wraz z rozwojem naszej firmy do zespołu Social Media szukamy osoby, która chce obsługiwać klientów z różnych branży oferując im wsparcie w tworzeniu strategii, komunikacji i contentu.

 Co cechuje idealnego kandydata?

  • Samodzielność, branie odpowiedzialności za efekty swojej pracy.
  • Minimum dwa lata doświadczenia w obsłudze social media dla kilku marek.
  • Umiejętność biznesowego wykorzystania kanałów social media w różnych branżach.
  • Umiejętność tworzenia i wdrażania strategii komunikacji na profilach społecznościowych.
  • Znajomość prowadzenia kampanii reklamowych w systemie Facebook Ads.
  • Lekkie pióro i zacięcie copywritera, potrzebne do tworzenia skutecznych treści.
  • Umiejętność nawiązania i utrzymywania dobrych relacji z Klientami.
  • Dobra organizacja pracy (obsługa Microsoft Teams i Asany).
  • Kreatywność, aktywność, inicjatywa, chęć rozwoju.

 Na czym polega praca?

  • Tworzenie strategii komunikacji, harmonogramów i contentu na kanały social media.
  • Stały kontakt z obsługiwanymi Klientami agencji.
  • Tworzenie działań specjalnych dla klientów.
  • Zarządzanie reklamami w Facebook Ads.
  • Współpraca z podwykonawcami foto i video oraz naszymi grafikami.
  • Raportowanie prowadzonych działań.
  • Udział w postępowaniach sprzedażowych.

Co oferujemy?

  • System wynagrodzeń oparty na partycypacji w przychodach z prowadzonych zleceń (7000-9500 netto i więcej, wraz z przejmowaniem obsługi większych klientów)
  • Atrakcyjną ścieżkę rozwoju zawodowego (ścieżkę ekspercką i liderską) oraz dedykowane szkolenia.    
  • Jesteśmy dobrze zorganizowani i sprawnie zarządzani – mamy jasny sposób działania i poukładane procesy, dzięki czemu już od pierwszego dnia będziesz wiedzieć jak działać.
  • Mamy świetną atmosferę i zgrany zespół profesjonalistów – Tygrys dba o swoje stado! 
  • Możliwość realizacji dodatkowych innowacyjnych projektów na Twoim stanowisku (jak projekt Koliber) lub w innych obszarach biznesu (jak Akademia Tygrysa). 
  • Brak nudy – stale się rozwijamy i eksplorujemy nowe rynki i obszary biznesu. Z nami możesz zostać pionierem rozwoju w branży.  
  • Samodzielność i niezależność w działaniu, przy jednoczesnym wsparciu zespołu oraz dostępie do bazy wiedzy. 
  • Elastyczny czas pracy. Pracujemy w modelu hybrydowym, a dla współpracowników jesteśmy dostępni w godzinach 10-16. 
  • Dodatkowe lekcje językowe oraz opiekę medyczną LuxMed na preferencyjnych warunkach. 
  • Biuro na 29 piętrze Q22 z widokiem na panoramę Warszawy!  

Wynagrodzenie 

Wspieramy przedsiębiorczy instynkt Tygrysów i pracujemy na opłacalnym dla Ciebie partycypacyjnym modelu wynagrodzeń – oprócz gwarantowanej atrakcyjnej podstawy Twoje wynagrodzenie na tym stanowisku obejmie również udział w przychodach w prowadzonych zleceniach. 
 
Będzie to kwota w przedziale 7 500 - 9 500 zł netto na umowie B2B, która będzie rosnąć wraz z przejmowaniem obsługi większych klientów. Alternatywnie możesz skorzystać z opcji UoP.