Chcesz by Twoje umiejętności analityczne poszybowały w górę? Dołącz do zawodowców! 🚀🚀🚀
Verseo od 8 lat zdobywa najwyższe pozycje w niezależnych rankingach największych agencji SEO/SEM w Polsce. Jesteśmy strategicznym partnerem Google w Europie Wschodniej i Centralnej i wspieramy marketingowo ponad 3 tys. klientów z całego świata.
Jesteśmy sobie pisani??
Powiększamy nasz zespół Web Analytics. Sprawdź, jak rozpalimy Twoje zainteresowanie marketingiem online! W roli Junior Web Analytics Specialist dołączysz do realizowanych dla naszych klientów projektów analitycznych. Uzbroimy Cię w wiedzę nt. narzędzi analitycznych, tak abyś docelowo mógł/mogła konfigurować je samodzielnie.
Nie musisz mieć bogatego doświadczenia i praktyki w analityce internetowej. Warunkiem koniecznym jest umiejętność myślenia. Logicznego i analitycznego. Reszty nauczysz się na szkoleniach. Zostawiamy sporo przestrzeni na asertywną formę nauki :) Najwyżej usłyszysz: „Spróbuj jeszcze raz”.
⭐️ Twoje zadania:
- Wsparcie we wdrażaniu analityki webowej dla klientów Verseo (e-commerce i strony usług).
- Branie udziału w mapowaniu i modelowaniu procesu zakupowego i ścieżki użytkownika.
- Codzienna praca z narzędziami analityki internetowej - Google Analytics, Google Optimize, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Data Studio.
- Współpraca z zespołem User Experience (analityka internetowa, prowadzenie badań, testy stron i rozwiązań UX).
- Tworzenie prezentacji i raportów z wnioskami z analiz.
⭐️ Prześlij nam swoją aplikację, jeśli:
- Posiadasz zdolność analitycznego myślenia, level PRO. Na tym stanowisku praca z danymi to podstawa!
- Interesujesz się tematyką analityki webowej.
- Zręcznie poruszasz się w środowisku Google (Google Sheets, Prezentacje Google).
- Znasz angielski, na poziomie min. B2.
- Twoje umiejętności komunikacyjne sprawią, że praca w zespole będzie przebiegać gładko. :)
- Mile widziana będzie znajomość Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, Google Data Studio - ale spokojnie pomożemy Ci poznać je lepiej.
- Doświadczenie w powadzeniu kampanii Google Ads/Facebook Ads będzie na plus!
⭐️ W zamian oferujemy mleko i miód:
- Zarobki: B2B, umowa zlecenia → 4000 - 6000 zł netto + VAT (w zależności od doświadczenia i umiejętności),
- Pakiet szkoleń na start - w pierwszych tygodniach wciągamy Cię na pokład i w świat marketingu online.
- Pracę w nowoczesnym Parku Technologicznym w Poznaniu.
- Dostęp do uznanych na świecie narzędzi jak HubSpot, Smartlook, ABtesting, Semstorm, Senuto, Ahrefs, Screaming Frog i 20 innych narzędzi SEO/SEM z dostępem do wersji płatnej.
- Permanentny proces nauki z najlepszymi w branży - zakończenie onboardingu nie oznacza końca nauki. Damy Ci dostęp do platformy e-learningowej, kursów, webinarów, poradników i innych materiałów szkoleniowych, a w pracy będzie pomagał Ci bardziej doświadczony opiekun.
- Nieograniczone możliwości rozwoju - jeśli chcesz zdobywać nowe kompetencje, zawsze możesz liczyć na naszą pomoc.
- Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne - niektóre wybieramy sami, ale możesz też przedstawić swoje propozycje.
- Możliwość rozszerzenia swojej wiedzy o nowe kanały marketingowe.
- Sprecyzowane zadania i cele - zawsze wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły.
🏆 Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
Pierwszy etap to około 20-minutowa rozmowa telefoniczna z osobą z działu HR. Czyli z Joanną lub Zuzą :) Jeśli okażę się, że między nami „kliknęło”, zaprosimy Cię na rozmowę do naszego biura. Poznasz wtedy swoją przyszłą przełożoną, Klaudię.
Proces rekrutacji na to stanowisko zamyka się w dwóch etapach. Po każdym z nich otrzymasz od nas informację zwrotną.
To jak, zagrasz z nami? 🎉