Pora dołączyć do zawodowców. W Verseo, pod koniec dnia, 1+1 zawsze daje 3.
Verseo od 5 lat zdobywa najwyższe pozycje w niezależnych rankingach największych agencji SEO/SEM w Polsce. Jesteśmy, strategicznym partnerem Google w Europie Wschodniej i Centralnej. Jesteśmy też marketingowym partnerem sukcesu ponad 3 tys. klientów z całego świata.
Twoje zadania:
- wsparcie we wdrażaniu analityki webowej oraz user experience dla klientów Verseo (e-commerce i strony usług),
- branie udziału w mapowaniu i modelowaniu procesu zakupowego i ścieżki użytkownika,
- stały rozwój w obszarze User Experience (analityka internetowa, prowadzenie badań, testy stron i rozwiązań UX),
- tworzenie prezentacji i raportów z wnioskami z analiz.
Prześlij nam swoją aplikację, jeśli:
- masz doświadczenie z analityką e-commerce,
- wiesz czym są lejki sprzedaży i ścieżki przepływu użytkowników,
- znasz Google Analytics (wymóg konieczny), a Google Search Console, Google Tag Manager, Google Data Studio również nie są Ci obce,
- plusem będzie znajomość narzędzi typu Smartlook / Hotjar / MS Clarity, Google Optimize,
- potrafisz tworzyć estetyczne prezentacje,
- interesujesz się tematyką analityki w UX,
- zręcznie poruszasz się w środowisku Google (Google Sheets, Prezentacje Google),
- znasz angielski, na poziomie min. B2,
- Twoje umiejętności komunikacyjne sprawiają, że praca w zespole będzie przebiegać gładko. :)
W zamian oferujemy mleko i miód:
- zarobki: B2B → 3500 - 5500 zł netto + VAT (w załżeności od doświadczenia i umiejętności),
- pakiet szkoleń na start,
- pracę w nowoczesnym biurze w Poznaniu,
- pracę z uznanymi na świecie narzędziami jak HubSpot, Smartlook, ABtesting, Semstorm, Senuto, Ahrefs, Screaming Frog i 20 innych narzędzi SEO/SEM/UX z dostępem do wersji płatnej,
- permanentny proces nauki z najlepszymi w branży,
- nieograniczone możliwości rozwoju,
- szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,
- możliwość rozszerzenia swojej wiedzy o nowe kanały marketingowe,
- sprecyzowane zadania i cele,
- wysokiej klasy narzędzia pracy.