Junior Web Analytics Specialist
Inne

Junior Web Analytics Specialist

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Pora dołączyć do zawodowców. W Verseo, pod koniec dnia, 1+1 zawsze daje 3.

Verseo
od 5 lat zdobywa najwyższe pozycje w niezależnych rankingach największych agencji SEO/SEM w Polsce. Jesteśmy, strategicznym partnerem Google w Europie Wschodniej i Centralnej. Jesteśmy też marketingowym partnerem sukcesu ponad 3 tys. klientów z całego świata.

Twoje zadania:

  • wsparcie we wdrażaniu analityki webowej oraz user experience dla klientów Verseo (e-commerce i strony usług),
  • branie udziału w mapowaniu i modelowaniu procesu zakupowego i ścieżki użytkownika,
  • stały rozwój w obszarze User Experience (analityka internetowa, prowadzenie badań, testy stron i rozwiązań UX),
  • tworzenie prezentacji i raportów z wnioskami z analiz.

Prześlij nam swoją aplikację, jeśli:

  • masz doświadczenie z analityką e-commerce,
  • wiesz czym są lejki sprzedaży i ścieżki przepływu użytkowników,
  • znasz Google Analytics (wymóg konieczny), a Google Search Console, Google Tag Manager, Google Data Studio również nie są Ci obce,
  • plusem będzie znajomość narzędzi typu Smartlook / Hotjar / MS Clarity, Google Optimize,
  • potrafisz tworzyć estetyczne prezentacje,
  • interesujesz się tematyką analityki w UX,
  • zręcznie poruszasz się w środowisku Google (Google Sheets, Prezentacje Google),
  • znasz angielski, na poziomie min. B2,
  • Twoje umiejętności komunikacyjne sprawiają, że praca w zespole będzie przebiegać gładko. :)

W zamian oferujemy mleko i miód:

  • zarobki: B2B → 3500 - 5500 zł netto + VAT (w załżeności od doświadczenia i umiejętności),
  • pakiet szkoleń na start,
  • pracę w nowoczesnym biurze w Poznaniu,
  • pracę z uznanymi na świecie narzędziami jak HubSpot, Smartlook, ABtesting, Semstorm, Senuto, Ahrefs, Screaming Frog i 20 innych narzędzi SEO/SEM/UX z dostępem do wersji płatnej,
  • permanentny proces nauki z najlepszymi w branży,
  • nieograniczone możliwości rozwoju,
  • szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,
  • możliwość rozszerzenia swojej wiedzy o nowe kanały marketingowe,
  • sprecyzowane zadania i cele,
  • wysokiej klasy narzędzia pracy.