Cześć! 😄 Jesteśmy WebTalk i nie bez powodu mówimy o sobie Digital First! Specjalizujemy się w digital marketingu, a zakres naszych działań obejmuje między innymi wsparcie strategiczne, UX, social media, czy performance marketing.
Aktualnie szukamy osoby na stanowisko Account Manager, która pokieruje jednym z teamów w ramach naszego działu Client Service. Szukamy osoby z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem i kompleksowej realizacji projektów digitalowych. Kogoś, kto wie, jak budować pozytywne relację z klientami. Osoby otwartej na nowe wyzwania i klientów z różnych branż.
Jakie wyzwania czekają na Ciebie na stanowisku?
- Zarządzanie zespołem i kompleksowymi projektami z zakresu digital marketingu oraz social mediów.
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
- Nadzór nad realizacją projektów i kampanii, tworzenie harmonogramów i koordynacja budżetów.
- Współtworzenie strategii komunikacji dla klientów.
- Koordynacja prac działu kreacji oraz podwykonawców.
Jakich umiejętności szukamy?
- Co najmniej 2 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji interaktywnej lub digitalowej.
- Umiejętności zarządzania zespołem i delegowania zadań.
- Umiejętności jednoczesnej koordynacji kilku projektów z zakresu digital marketingu i social mediów.
- Wysokich umiejętności interpersonalnych i podejścia proklienckiego.
- Proaktywności, zaangażowania, umiejętności upsellu i poszukiwania nowych rozwiązań.
- Doskonałej znajomości języka angielskiego.
Co oferujemy?
- Pracę przy złożonych i rozwojowych projektach dla największych marek.
- Możliwości awansu, atrakcyjne wynagrodzenie i okresowe bonusy.
- Komfortowe biuro o niepowtarzalnym charakterze w dogodnej lokalizacji (warszawska Wola).
- Samodzielność w realizowanych działaniach.
- Twórczą atmosferę w zgranym zespole.
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach podnoszących kompetencje.