Copywriter
Marketing

Copywriter

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
WebTalk

WebTalk

Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych branż. Wybierz kategorię, a pewnie coś robiliśmy w tym temacie. FMCG? Uwielbiamy! Odzież? Done. Kosmetyki? Klasyk. Nawozy? Nie raz! Ziemia do kwiatów? Za to nawet zgarnęliśmy najważniejszą branżową nagrodę.

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Człowiek od literek poszukiwany! Obudzony/a w środku nocy wytłumaczysz, czym różni się łącznik od myślnika, do śniadania masz już obejrzane całe internety, wiesz co to insight, RTB, USP i BIG IDEA? To znak, że możesz zasilić szeregi Webtalk! 
 

A w nim:

  • praca przy projektach 360 – ale takich naprawdę 360: ATL, BTL, współpraca z influencerami, projekty pro bono, wszelkie niestandardy, chociaż oczywiście... Digital First!
  • fajne globalne i lokalne marki na naszym pokładzie, dla których robimy kampanie i bieżącą komunikację, takie, że i klient jest zadowolony, i nasze kreatywne mózgi połechtane
  • zespół, z którym naprawdę można konie kraść, zobacz tu: https://giphy.com/webtalkowe 
  • inkluzywne podejście, atmosfera pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły
  • może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy pet-friendly, nawet bardzo friendly
  • możliwość rozwoju – jeśli masz jakiś pomysł na siebie, chętnie Cię wesprzemy w jego realizacji
 

Będziesz:

  • tworzyć nowe koncepcje kreatywne dla obecnych i potencjalnych klientów, ale i zajmować się tworzeniem contentu do obsługi bieżącej komunikacji naszych klientów
  • tworzyć brandingi, projekty stron internetowych, artykuły, treści do social mediów, tworzyć prezentacje, a później je prezentować przed klientem – słowem: działać tam, gdzie mogą przydać się Twoje pisarskie i kreatywne skille
  • współpracować z innymi działami oraz kolegami i koleżankami z działu kreacji 
 

Dołącz do nas, jeśli:

  • masz minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku i wiesz już, na czym polega ta robota
  • lubisz pracować z ideą, masz nieszablonowe pomysły, wiesz, jak pisać, by konsumenci pokochali markę, którą obsługujesz
  • masz świetny warsztat pisarski i nie trzeba po Tobie poprawiać, za to Ty poprawiasz po innych
  • lubisz prezentować swoje pomysły przed klientami i potrafisz ich bronić
  • jesteś samodzielny/a i proaktywny/a, czyli ciągle Cię nosi i lubisz po prostu swoją robotę
 

To co? Widzimy się na mailu? Wyślij swoje CV i pochwal się też portfolio – chętnie Cię poznamy!