Copywriter (Digital)
Marketing

Copywriter (Digital)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

digital marketing

copywriter

Opis stanowiska

Copywriter (Digital) - Łódź.


Praca szuka Copywritera. Słowotwórczego. Reklamowego. Esencjonalnego. Potrafiącego tworzyć narrację do reklam video dla większych i mniejszych marek. Do współpracy z ultra zdolnymi Art Directorami, Designerami i troszkę przemądrzałymi Strategami. Oferujemy różnorodne zadania i możliwości rozwoju proporcjonalne do ciekawości aplikującego.

Szukamy osoby z doświadczeniem w reklamie.


Widełki płacowe:

4.000-5.000 PLN NETTO/na rękę przy umowie o pracę.


Zakres obowiązków:


Tworzenie narracji w formie haseł oraz skryptów do reklam video (YouTube / TikTok / Facebook) a także treści na potrzeby narzędzi digital (np. aplikacja czy strona www). Pracować będziesz w zespole z Art Directorem, Designerem i Strategiem na bazie czytelnie stworzonego briefu kreatywnego oraz strategii komunikacji.


Oczekujemy od Ciebie:


  • Umiejętności tworzenia komunikacji dostosowanej do specyfiki różnorodnych narzędzi digital.
  • Znajomości konstrukcji form narracji, od kreatywnego budowania napięcia po jasne hasła aktywacyjne.
  • Aktualnej wiedzy dotyczącej sposobu komunikacji w nowych mediach z młodszymi i starszymi odbiorcami.
  • Zaangażowania w pracę koncepcyjną podczas brainstormów z zespołem kreatywnym.
  • Doskonałej znajomości języka polskiego i bardzo dobrej angielskiego.
  • Umiejętności opowiadania pomysłów klientom oraz współpracownikom.
  • Znajomości narzędzi pakietu Office (znajomość narzędzi pakietu Apple iWork jako plus).
  • Proaktywności przy szukaniu nowych rozwiązań oraz naturalnej potrzeby ciągłego rozwoju i inspiracji.
  • Umiejętności oceny sytuacji i wyboru pomiędzy dobrymi a bardzo dobrymi efektami w zależności od deadline.

Oferujemy:


  • Pracę w zaangażowanym i doświadczonym zespole, przy którym dużo się nauczysz.
  • Udział w tworzeniu innowacyjnych formatów dla dużych i mniejszych klientów.
  • Perspektywę rozwoju zawodowego i testowania pomysłów w prawdziwym świecie.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w formie umowy o pracę, bądź działalności gospodarczej.
  • Pracę w fajnym biurze (możliwa praca w modelu hybrydowym).