Creative Copywriter

Marketing

Creative Copywriter

Marketing

-, Łódź +4 Lokalizacje

Grupa Sarigato

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

copywriting
kreatywność
social media

Opis stanowiska

Cześć!

W Grupie Sarigato jest nas 80 osób i mamy kilka spółek, w tym m.in. największą w Polsce sieć reklamy Rich Media. Naszym oczkiem w głowie jest założona przez nas 13 lat temu fundacja, w której prowadzimy dwie bardzo duże akcje: KarmimyPsiaki.pl i Hakersi.pl

Jesteśmy w gronie 50 najszybciej rosnących spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte i wśród 1000 w Europie wg Financial Times.


A teraz poszukujemy Creative Copywritera na poziomie Junior/Regular.


Jak możesz się z nami rozwijać?

  • Mamy w zespole naprawdę wiele osób, które rozwinęły się w różnych, niestandardowych kierunkach i świetnie sobie radzą. Nie jesteśmy korporacją i nigdy nie zamykamy się w sztywnych ramach. Zawsze szukamy po prostu ogarniętych ludzi, bo z takimi można robić wybitne rzeczy.

  • Będziesz brał udział w szkoleniach. Na przykład czasami robimy wewnętrzne case study ze strategii komunikacji i tłumaczymy krok po kroku, jak ona powstawała. Czasami mamy konkretne szkolenia mediowe lub takie dot. wąskiej działki, np. Rich Media.

  • Mamy wejściówki na wiele konferencji branżowych, wystarczy, że dasz znać.

  • Jeśli masz coś ciekawego do powiedzenia i chciałbyś pisać do magazynów branżowych, z chęcią Ci to umożliwimy.


Czym konkretnie będziesz się zajmować?

  • Twoim celem będzie tworzenie zwycięskich i skutecznych idei kreatywnych.

  • Z jednej strony będziesz tworzył koncepcje kreatywne pod przetargi, z drugiej strony pod briefy Klientów, z którymi pracujemy na stałe. Są to największe marki w kraju z wielu branż.

  • Będziesz współpracował bezpośrednio ze strategami, designerami, motion designerami, zespołem mediowym i innymi wyspecjalizowanymi zespołami w zależności od potrzeb.

  • Będziesz brał udział w spotkaniach z Klientami i prezentacjach naszych konceptów.

  • Będziesz tworzył platformy komunikacji, kampanie taktyczne, scenariusze animacji, spotów, sociale i wiele wiele więcej.


Co Cię ominie?

  • Rutyna. Po pierwsze, nie będziesz pracował nad jedną marką, ani nawet jedną branżą. Po drugie, mamy dużo przetargów z przeróżnych branż...choć oczywiście nie podejmujemy się wszystkiego, byle tylko zrobić, podchodzimy do tego selektywnie. Po trzecie, dbamy o świeżość podejścia więc, robimy zmiany teamów na markach.

  • Nudne koncepcje. Jeśli przegrywamy przetargi to najczęściej dlatego, że nasza koncepcja była zbyt odważna.

  • Słabe kreacje. Mamy 30-osobowe studio na pokładzie (składające się z grafików, programistów i motion designerów) i serio robią dobrą robotę.

  • Nieogarnięci Accountci. Niedawno zapytaliśmy kreatywnych “W czym jesteśmy mocni?”. Odpowiedzieli, że mamy ogarniętych Accountów ;). Nawet niejeden przetarg wygraliśmy ideami stworzonymi przez nich. Serio!

  • Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury.


Czego oczekujemy od Ciebie?

  • Masz minimum dwuletnie doświadczenie jako twórca koncepcji kreatywnych w agencji (warunek konieczny).

  • Masz na koncie niejeden wygrany przetarg.

  • Potrafisz pracować samodzielnie oraz w teamie.

  • Bez najmniejszego problemu rozumiesz strategie komunikacyjne i tworząc ideę, myślisz przede wszystkim o tym, co ta idea ma dowieść Klientowi.

  • Znasz język angielski i bez problemu poprowadzisz prezentację/spotkanie z Klientem np. z Wielkiej Brytanii


Możesz liczyć na:

  • Przede wszystkim bardzo dobre portfolio produktów i usług. Praca przy projektach dla znanych brandów z wielu branż. Nie jesteśmy korporacją, mamy młody zespół i mega luźną atmosferę, a procedury ograniczone do minimum. Cały zespół ma parcie na naukę nowych rzeczy i lubi dzielić się wiedzą na szkoleniach wewnętrznych.

  • Możesz pracować 100% zdalnie, możesz w warszawskim lub krakowskim biurze, jak Ci wygodnie.

  • Dostaniesz prywatną opiekę medyczną na wysokim poziomie i pakiet sportowy.

  • Normalni przełożeni ogarniający marketing i technologię.

  • Od 13 lat prowadzimy Fundację Sarigato: KarmimyPsiaki.pl oraz Hakersi.pl, gdzie uczymy Dzieci z domów dziecka programowania.


Jak wygląda rekrutacja?

  • Krótka, zapoznawcza rozmowa telefoniczna (20-30 min).

  • Około godzinne spotkanie na Google Meet z managerem.

  • Ostatnie spotkanie na Google Meet z managerem.

  • Call z decyzją/ofertą.

Oferta dodana: 26.09.2025

Poznaj pracodawcę

Grupa Sarigato

W Grupie Sarigato jest nas 80 osób i mamy kilka spółek, w tym m.in. największą w Polsce sieć reklamy Rich Media. Naszym oczkiem w głowie jest założona przez nas fundacja, w której prowadzimy dwie duże akcje: KarmimyPsiaki.pl i Hakersi.pl

Zobacz profil firmy

Creative Copywriter

Aplikuj na ofertę pracy

Creative Copywriter

-, Łódź

Grupa Sarigato

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Sarigato Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Vetulaniego 14/1 (dalej jako "administrator"). Mas... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca