E-Commerce & Performance Specialist
Zarządzanie

E-Commerce & Performance Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Wirtualna Polska Media

Wirtualna Polska Media

Cześć! Jesteśmy partnerem pierwszego wyboru, inspirujemy, dostarczamy informacje, rozrywkę i usługi. Działamy w obszarach e-commerce, reklamy i mediów spójnie łącząc technologie. Dołącz do nas i razem z nami twórz #mojemiejsce!

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało:

  • Rozwój produktu reklamowego ecommerce oraz performance
  • Tworzenie i rozwój szablonów reklamowych oraz produktów
  • Koordynacja projektów adtechowych, wdrożeń nowych produktów reklamowych i prowadzenie testów A/B
  • Szukanie nowych rozwiązań biznesowych z obszaru ecommerce i performance
  • Wyszukiwanie nowych kierunków rozwoju dla produktów ecommerce oraz performance Wirtualnej Polski
  • Tworzenie cyklicznych analiz rozwoju rynku reklamowego oraz konkurencji 
  • Przygotowywanie estymacji sprzedażowych oraz weryfikacja założeń budżetowych 
  • Prowadzenie prezentacji i szkoleń produktowych wewnętrznych i zewnętrznych 
  • Bieżąca współpraca z pracownikami sprzedaży i product ownerami

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość rynku reklamy internetowej (produkty, procesy, trendy)
  • Umiejętność strategicznego planowania działań reklamowych, tworzenia ofert produktowych
  • Doświadczenie w pracy związanej z rozwojem produktu
  • Myślenie analityczne oraz zdolność do pracy pod presją czasu
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i organizacji pracy własnej
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, kreatywność
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym bardzo dobra z zakresu Excel i Power Point 
  • Wiedza z zakresu UX, mile widziane podstawy programowania, grafika/UX