Junior Analityk ds. Programmatic
Sprzedaż

Junior Analityk ds. Programmatic

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Wirtualna Polska Media

Wirtualna Polska Media

Cześć! Jesteśmy partnerem pierwszego wyboru, inspirujemy, dostarczamy informacje, rozrywkę i usługi. Działamy w obszarach e-commerce, reklamy i mediów spójnie łącząc technologie. Dołącz do nas i razem z nami twórz #mojemiejsce!

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Wirtualna Polska Media S.A. - partner pierwszego wyboru Polaków, dostarczający angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspirujący w codziennych decyzjach. Niekwestionowany lider w kategorii mobile oraz poczta elektroniczna.
 
Junior Analityk ds. Programmatic (Sprzedaży Systemowej)
 
   
    Zakres obowiązków
 
  • Monitoring i analiza powierzchni reklamowej pod kątem efektywności przychodowej sprzedaży automatycznej.
  • Analiza testów A/B: technologicznych/ siatki reklamowej/ produktowych.
  • Rekomendowanie działań optymalizacyjnych na podstawie danych.
  • Dbanie o rozwój powierzonego produktu, raportowanie wyników.
  • Tworzenie zleceń na konfiguracje reklamowe systemów sprzedaży automatycznej oraz późniejsza weryfikacja wdrożenia.
  • Podstawowy debug rozwiązań programmatic.
  • Współpraca z zespołem AdTech. 
  • Przygotowywanie raportów, dashboardów analitycznych  oraz prezentacji na potrzeby zespołu i organizacji.
 
Wymagania
 
  • Absolwent lub student kierunków technicznych, IT, analiza danych bądź pokrewnych lub zdobyte pierwsze doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Znajomość programu Excel.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Wysokie zdolności analityczne, samodzielność, dokładność i zaangażowanie w powierzone projekty.
  • Multitasking, umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie.
 
Mile widziane
  • Doświadczenie w pracy z bazami danych - SQL, oraz narzędziami do wizualizacji danych: Power BI, Tableau.
  • Znajomość zagadnień związanych z emisją i traffikowaniem reklamy w internecie.
  • Podstawowa znajomość HTML, CSS, Javascript.
  • Doświadczenie w pracy z adserverami oraz UI SSP (Google Ad Manager, RTB House, Criteo, Xandr, AdForm, Smart, Rubicon, ConnectAd, Pubmatic, Index Exchange, etc.).
  • Umiejętność sprawnego czytania dokumentacji technicznej.
 
Zapewniamy

  • Pracę w zgranym zespole Optymalizacji i Analiz Sprzedaży Systemowej w strukturach najlepszego Biura Reklamy Internetowej (nagroda za rok 2020 wg magazynu „Media&Marketing Polska”) z największymi wydawcami z Polski i zagranicy.
  • Przyjazny team i sprzyjającą rozwojowi atmosferę pracy w modelu zdalnym lub hybrydowym.
  • Dużą samodzielność działania oraz elastyczność w dopasowaniu rodzaju zadań do Twoich zainteresowań.
  • Wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym.
  • Uznanie i docenianie efektów i jakości pracy.
  • Różnorodność projektów.
  • Otwartość na Twoje inicjatywy i pomysły oraz przestrzeń na kreatywne rozwiązania.
  • Pakiet benefitów – sam decydujesz z jakiego benefitu chcesz skorzystać.