kierowanie ambitnym zespołem tworzącym oraz utrzymującym rozwiązania cyfrowego miejsca pracy
budowa strategii oraz jej realizacja względem rozwiązań IT zwiększających efektywność pracy back office jak i bezpośrednio procesów biznesowych
wdrażanie najlepszych praktyk w rozwiązaniach kolaboracyjnych oraz cyfrowego miejsca pracy opartych głownie o portfel narzędzi M365, Atlassian ale także innych
propagowanie wiedzy w firmie względem usług oferowanych przez dział oraz dążenie do maksymalnej utylizacji usług, a także dążenie do ciągłego doskonalenia procesów i rozwiązań
odpowiedzialność za koszty związane ze wszystkimi usługami w linii usługowej
bezpośrednia współpraca z wieloma dostawcami oraz klientami wewnętrznymi
umiejętna identyfikacja oraz nadawanie priorytetu dla rozwiązań zwiększających efektywność pracy spójnie z wizją firmy
odpowiedzialność za wycenę, koszt i egzekucje projektów w obszarze oraz dokumentacje rozwiązań
czynne branie udziału w projekcie, ocena, adresacja i minimalizacja ryzyk związanych z projektem na każdym etapie
Dołącz do nas jeśli:
dobrze znasz i masz chęć na dalsze poznawanie narzędzi cyfrowego miejsca pracy/ kolaboracyjnych
umiesz zarządzać popytem oraz priorytetami
umiesz myśleć analitycznie w analityce procesów, doborze rozwiązań i nie tylko
jesteś otwarty na nowe technologie oraz dynamikę pracy w bardzo szybko rozwijającym się miejscu pracy pod względem systemów, technologii i operacji IT
masz bardzo wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
rozumiesz zasady świadczenia usług
umiesz zarządzać zasobami w bardzo dynamicznym środowisku
Mile widziane:
umiejętność rozumienia, budowy i usprawniania procesów
nastawienie na rozwiązywanie problemów
znajomość ITIL lub innych Metodyk ITSM
Oferujemy:
rozwój w convienance nr 1 w Europie Środkowo-Wschodniej
premie związane z realizacją celów wpisanych w strategię firmy