• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławMarketingMarketingMarketing Specialist
    Marketing Specialist
    new
    Marketing
    adcookie sp. z o.o.

    Marketing Specialist

    adcookie sp. z o.o.

    1 568 - 2 091 USDBrutto miesięcznie - Dowolna
    1 568 - 2 091 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    Dowolna, B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    analiza konkurencji

    Marketing 360

    mini-audyt marki

    google trends

    Google Analytics

    budowanie strategii

    Mile widziane

    Clocify

    asana

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna
    Friendly offer

    adcookie pomaga rosnąć w siłę markom, które zmieniają świat na lepsze! Pomogliśmy wyskalować ponad 100 marek, dla których zrealizowaliśmy ponad 1000 projektów na 12 rynkach. Mamy też sporo branżowych nagród – 6 lat z rzędu w top 3 najlepiej ocenianych partnerów digital w Polsce (MMP), Global Search Awards, 2 x Golden Arrow, kilka Piór Roku, Złotych Spinaczy, czy wyróżnień na Clutch, ale nie to jest najważniejsze!

    Inwestujemy w ludzi i w marki, w które wierzymy. Pomagamy im się rozwijać i rosnąć w siłę!


    Jeżeli chcesz robić odważne rzeczy, prowadzić projekty, które stawiają przed Tobą nowe wyzwania, pracować w gronie najlepszych ekspertów – to warto żebyśmy porozmawiali! 

     

    Mamy coraz więcej ciekawych projektów i w związku z tym potrzebujemy specjalisty na stanowisko Marketing Specialist, który dołączy do naszego działu Client Service. 

     

    Jakie zadania na Ciebie czekają? 

      

    • Samodzielne koordynowanie projektów: od briefu klienta, przez koordynację procesu wewnętrznego, zarządzane pracą specjalistów na projekcie, kontrolowanie terminowego przebiegu prac oraz monitorowanie efektów podejmowanych działań.  
    • Dosprzedaż usług w ramach rozwoju prowadzonych projektów. 
    • Dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów, raportowanie wyników. 
    • Wykonywanie mini-audytów marki. 
    • Analiza danych, analiza konkurencji, grup docelowych i opracowanie wniosków i wyciąganie wniosków z prowadzonych działań na podstawie dostępnych narzędzi m.in. Google Analytics, Google Trends, Tradewatch, CMS itp., a także analiza danych sprzedażowych/leadowych z CRM. 
    • Określenia możliwości poprawy wyników i działań marketingowych, opracowywanie planu działań i estymacji wyników. 
    • Prowadzenie projektów z wykorzystaniem metodologii Agile Marketing. 
    • Definiowanie współczynników KPI w działaniach digitalowych. 
    • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz kluczowymi interesariuszami. 
    • Współpraca z innymi działami agencji oraz dostawcami usług lub narzędzi. 
    • Trackowanie czasu pracy i monitoring jego efektywności. 
    • Prowadzenie dokumentacji klienckiej, w tym również wsparcie działu Administracyjnego przy dekretacja faktur. 

     

    Czego potrzebujesz, żeby podjąć z nami współpracę? 

     

    • Masz minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z klientem w agencji digital 360. 
    • Sprawnie zarządzasz prowadzonymi przez siebie projektami. 
    • Lubisz podejmować inicjatywę, realizować własne pomysły, a jednocześnie potrafisz pracować w zespole. 
    • Jesteś osobą odpowiedzialną, zaangażowaną, która wychodzi z własną inicjatywną. 
    • Potrafisz priorytetowa zadana i świetnie organizujesz własną pracę. 
    • Zarządzałeś projektami, dla których w ciągu ostatnich 2 lat realizowane były działania Google Ads i Meta Ads. 
    • Potrafisz samodzielnie analizować wyniki realizowanych działań digital w wielu obszarach. 
    • Masz doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem z sektora b2c oraz b2b. 
    • Znasz co najmniej dobrze specyfikę usług z obszaru PPC, Media Planningu, Marketing Automation, SEO, Content Marketingu, SM, UX/UI. 
    • Chcesz się rozwijać przy budowaniu strategii i rozwijaniu klientów z segmentu Challenger Brands. 
    • Potrafisz robić analizy rynku i konkurencji. 
    • Sprawnie wyciągasz i czytasz dane z Google Analytics. 

     

    Plus dla Ciebie, jeśli: 

     

    • Znasz takie narzędzia jak Asana i Clockify 
    • Znasz język angielski na poziomie B2 
    • Masz doświadczenie w prowadzeniu i przygotowywaniu warsztatów 
    • Realizowałeś działania dla e-commerce 

     

    Jak wygląda proces rekrutacji? 

     

    Jeśli czujesz, że pasujesz do zespołu adcookie i masz potrzebne doświadczenie, prześlij nam swoje CV wraz z wypełnioną dodatkową ankietą. Nie martw się, nie jest ona długa, a pozwali nam lepiej Cię poznać 😊.  

     

    Wybranych na tej podstawie kandydatów zaprosimy na rozmowę, w której udział weźmie Team Leader działu Client Service. Kolejnym, ostatecznym krokiem jest rozmowa z COO adcookie, na podstawie której wybrana zostanie osoba do zespołu Client Service.  

    1 568 - 2 091 USD

    Dowolna

    1 568 - 2 091 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Młodszy specjalista ds. eventów i marketingu

    Młodszy specjalista ds. eventów i marketingu

    Nowa
    Axence Sp. z o.o. Sp. j.
    Kraków
    social media
    organizacja eventów
    Nowa
    Brand Manager

    Brand Manager

    Nowa
    Admind Agency
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    branding
    marketing
    Nowa
    Ambasador(-ka) Kanału Zero na Teneryfie - Oferta nieaktualna

    Ambasador(-ka) Kanału Zero na Teneryfie - Oferta nieaktualna

    Nowa
    5 490 usd
    Kanał Zero
    Teneryfa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    kąpiele
    leniuchowanie
    odporność na słońce
    Nowa
    Specjalista ds. E-commerce

    Specjalista ds. E-commerce

    Nowa
    Bea Beleza Polska Sp. k.
    Poznań
    Lekkie pióro
    SEO
    allegro
    Nowa
    Specjalista ds. Allegro (Junior)

    Specjalista ds. Allegro (Junior)

    Nowa
    1 124 - 1 255 usd
    Agencja Pirk Spark
    Poznań
    digital marketing
    e-commerce
    dobra organizacja pracy
    Nowa