Oferty
PPC Specialist (Paid Media Specialist)
Marketing

PPC Specialist (Paid Media Specialist)

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Meta Ads

Google Ads

paid media

Mile widziane

asane

Clockify

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

adcookie pomaga rosnąć w siłę markom, które zmieniają świat na lepsze! Pomogliśmy wyskalować ponad 100 marek, dla których zrealizowaliśmy ponad 1000 projektów na 12 rynkach. Mamy też sporo branżowych nagród – 6 lat z rzędu w top 3 najlepiej ocenianych partnerów digital w Polsce (MMP), Global Search Awards, 2 x Golden Arrow, kilka Piór Roku, Złotych Spinaczy, czy wyróżnień na Clutch, ale nie to jest najważniejsze! Inwestujemy w ludzi i w marki, w które wierzymy. Pomagamy im się rozwijać i rosnąć w siłę! Jeżeli chcesz robić odważne rzeczy, prowadzić projekty, które zmieniają świat na lepsze, pracować w gronie najlepszych ekspertów – to warto żebyśmy porozmawiali!


Mamy coraz więcej ciekawych projektów i w związku z tym potrzebujemy specjalisty na stanowisko PPC Specialist (Paid Media Specialist w nomenklaturze adcookie).


Planujemy zatrudnienie tak szybko, jak to możliwe.


Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Samodzielne przygotowanie media planów wraz z rekomendacjami w obszarze performance marketingu dla obecnych i potencjalnych klientów.
  • Udział w wyznaczaniu optymalnych celów kampanii w kanałach takich jak Google Ads, Facebook Ads, TikTok, LinkedIn, DV360.
  • Tworzenie, optymalizacja, prowadzenie i monitorowanie efektywności kampanii i analiza realizacji założonych celów kampanii reklamowych.
  • Analiza i wyciąganie wniosków z prowadzonych działań na podstawie dostępnych narzędzi m.in. Google Analytics, Google Trends, Tradewatch, CMS itp., a także analiza danych sprzedażowych/leadowych z CRM.
  • Raportowanie efektów kampanii w MS Excel oraz Looker Studio lub innych interaktywnych dashboardów.
  • Bycie na bieżąco z najnowszymi trendami technologicznymi i innowacjami, zwłaszcza w dziedzinie automatyzacji i optymalizacji kampanii i ich wdrażanie.
  • Współpraca z działami wewnętrznymi w celu realizacji kampanii.
  • Dokonywanie analizy rynku i konkurencji oraz przygotowywanie rekomendacji.
  • Tworzenie treści na potrzeby reklamowe.
  • Realizacja części mediowej strategii reklamowych dla klientów.
  • Dokumentowanie procesów i udzielenie rekomendacji w kontekście ich optymalizacji.
  • Przygotowywanie prezentacji, specyfikacji, instrukcji i materiałów na bazie best practices.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami narzędzi lub wydawcami.
  • Okazjonalna komunikacja z klientami firmy w ramach prowadzonych działań.
  • Udział w tworzeniu ofert przetargowych i rekomendacji.
  • Trackowanie czasu pracy i monitoring jego efektywności.
  • Dekretacja faktur.



Czego potrzebujesz, żeby podjąć z nami współpracę?

  • Masz około 2,5-letnie doświadczenie w pracy z płatnymi mediami (wymagamy minimum 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku, w tym najlepiej minimum 1 roku doświadczenia w pracy agencyjnej)
  • Panele Google Ads i Meta Ads nie skrywają przed Tobą tajemnic
  • Korzystasz ze skryptów w Google Ads
  • Sprawnie zarządzasz prowadzonymi przez Ciebie kampaniami oraz budżetem mediowym
  • Umiesz planować działania pod cały lejek marketingowy
  • Chcesz się rozwijać przy projektowaniu taktyki i rozwijaniu klientów
  • Lubisz podejmować inicjatywę, realizować własne pomysły, a jednocześnie potrafisz pracować w zespole
  • Potrafisz robić analizy rynku i konkurencji
  • Sprawnie wyciągasz i czytasz dane z narzędzi analitycznych


Plus dla Ciebie, jeśli:

  • Świetnie organizujesz własną pracę
  • Szybko się uczysz
  • Potrafisz priorytetyzować zadania
  • Znasz Asanę i Clockify
  • Posiadasz doświadczenie w pracy warsztatowej z klientami



Co zyskasz dołączając do adcookie?

  • Zespół, zapewniający przyjemną współpracę i rozwój
  • Przejrzystą ścieżkę rozwoju i transparentne widełki wynagrodzeń
  • Dostępy do szkoleń i platform szkoleniowych
  • Onboarding i opiekuna w pierwszych miesiącach pracy
  • Budżet na narzędzia, które chcesz przetestować i książki, które masz w planie przeczytać,
  • Budżet na integrację zespołową, wspólne integracje ogólnofirmowe
  • Prywatną opiekę medyczną Lux Med, kartę Multisport/ Medicover Sport + na życzenie wsparcie psychologiczne
  • Dodatkowe bonusy takie jak: płatny dodatkowy urlop w dniu urodzin, świętowanie ważnych wydarzeń, kolejnych rocznic w adcookie, 5 dni dodatkowego płatnego urlopu po 3 latach pracy w adcookie
  • Nowe, industrialne i przestronne biuro w samym centrum Wrocławia a w im pyszną kawę, ciastka
  • Dużą dozę autonomii, elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między godz. 8.00 a 10.00), możliwość pracy zupełnie zdalnie (home office), hybrydowo lub stacjonarnie - jak Ci wygodnie, sam wybierasz tryb pracy (wspólnie jako team w biurze pracujemy tylko od czasu do czasu)


Więcej o pracy u nas poczytasz na naszej stronie w zakładce: Kariera - adcookie - digital marketing 360


Wyślij nam swoje CV. Świetnie będzie, jeśli dołączysz do niego również opis prowadzonych przez siebie projektów, opiszesz swoje największe osiągnięcia.

Sprawdź podobne oferty pracy

Meta Ads Specialist

Nowa
Lemon Agency
Berlin
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
Meta Ads
język niemiecki
Nowa

Specjalista ds. PPC (Reklam Płatnych) – Google Ads i inne

Nowa
1 465 - 2 075 usd
DQ-PP Sp. z o. o.
Szczecin
Google Tag Manager
Google Analytics
Google Search Console
Nowa

Performance Marketing Expert

Nowa
AvaFin Poland sp. z o.o.
Warszawa
Meta Ads
Google Analytics
Google Ads
Nowa

Google Ads Specialist

Nowa
1 709 - 2 441 usd
Combo Marketing Sp. z o. o.
Lublin
Google Tag Manager
Google Analytics
Google Ads
Nowa

Performance Specialist (Google Ads & Meta Ads) - praca zdalna

Nowa
1 465 - 1 953 usd
Webleaders - Agencja Digital Marketingu
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
Canva
Google Tag Manager
Google Data Studio
Nowa