Oferty
Trener Jakości Obsługi
Support

Trener Jakości Obsługi

Rzeszów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Alior Bank SA

Alior Bank SA

Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

obsługa klienta

Opis stanowiska

🚀Jeśli jesteś osobą, która:

  • posiada doświadczenie w zdalnej obsłudze klienta,
  • wykazuje się empatią, relacyjnością oraz wysoką jakością obsługi i kompetencjami miękkimi, zwłaszcza w zakresie telefonicznej obsługi klienta,
  • jest komunikatywna i posiada predyspozycje do uczenia innych,
  • jest kreatywna i pomysłowa,
  • zna pakiet MS Office (WORD, EXCEL, POWER POINT) i potrafi go wykorzystać w praktyce.


🚀Mile widziane:

  • praktyczne doświadczenia w prowadzeniu szkoleń/coachingu.


🚀Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • prowadzeniu szkoleń jakościowych i merytorycznych,
  • pracy indywidualnej z pracownikami obsługi klienta skierowanej na podnoszenie jakości obsługi, również poprzez wsparcie podczas treningu on-the-job,
  • analizowaniu potrzeb szkoleniowych pracowników Contact Center,
  • przygotowywaniu oraz bieżącym aktualizowaniu programów i materiałów szkoleniowych, bazy wiedzy, jak również szkoleń e-learningowych,
  • monitorowaniu i raportowaniu rezultatów oraz jakości prowadzonych szkoleń, a także rekomendowaniu działań wspierających,
  • podnoszeniu i weryfikacji wiedzy oraz poziomu jakości obsługi pracowników obsługi klientów.


🚀Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę w systemie hybrydowym (4 dni w tygodniu w biurze),
  • pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
  • pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
  • Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych,
  • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.

Sprawdź podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dębica

Nowa
Alior Bank SA
Pilzno
obsługa klienta
Nowa

Ekspert ds. Starodruków (Książki) i książek antykwarycznych

Nowa
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ
Lubień
historia książki
język angielski
księgozbiory
Nowa

Płatny Staż – CAD/PLM Administrator (Production Engineering)

Nowa
Bosch Polska
Warszawa
CAD
język angielski
Nowa

Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków

Nowa
BNP Paribas Bank Polska
Kraków
Microsoft Office Excel
Microsoft Office
język polski
Nowa

Opiekun / Opiekunka Klienta

Nowa
BNP Paribas Lease Group Sp. z o. o.
Warszawa
skuteczna komunikacja
język angielski
budowanie relacji
Nowa