• Oferty
  • Wszystkie ofertyRzeszówSupportTrener Jakości Obsługi
    Trener Jakości Obsługi
    Support
    Alior Bank SA

    Trener Jakości Obsługi

    Alior Bank SA

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Manager/C-level
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa
    Alior Bank SA

    Alior Bank SA

    Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Office

    obsługa klienta

    Opis stanowiska

    🚀Jeśli jesteś osobą, która:

    • posiada doświadczenie w zdalnej obsłudze klienta,
    • wykazuje się empatią, relacyjnością oraz wysoką jakością obsługi i kompetencjami miękkimi, zwłaszcza w zakresie telefonicznej obsługi klienta,
    • jest komunikatywna i posiada predyspozycje do uczenia innych,
    • jest kreatywna i pomysłowa,
    • zna pakiet MS Office (WORD, EXCEL, POWER POINT) i potrafi go wykorzystać w praktyce.


    🚀Mile widziane:

    • praktyczne doświadczenia w prowadzeniu szkoleń/coachingu.


    🚀Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

    • prowadzeniu szkoleń jakościowych i merytorycznych,
    • pracy indywidualnej z pracownikami obsługi klienta skierowanej na podnoszenie jakości obsługi, również poprzez wsparcie podczas treningu on-the-job,
    • analizowaniu potrzeb szkoleniowych pracowników Contact Center,
    • przygotowywaniu oraz bieżącym aktualizowaniu programów i materiałów szkoleniowych, bazy wiedzy, jak również szkoleń e-learningowych,
    • monitorowaniu i raportowaniu rezultatów oraz jakości prowadzonych szkoleń, a także rekomendowaniu działań wspierających,
    • podnoszeniu i weryfikacji wiedzy oraz poziomu jakości obsługi pracowników obsługi klientów.


    🚀Oferujemy:

    • umowę o pracę,
    • pracę w systemie hybrydowym (4 dni w tygodniu w biurze),
    • pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
    • pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
    • Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych,
    • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta sieci handlowej - dział reklamacji 📑 start 23.09

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta sieci handlowej - dział reklamacji 📑 start 23.09

    Nowa
    874 - 1 224 usd
    APS
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    obsługa klienta
    Nowa
    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Nowa
    1 115 - 1 686 usd
    AleBilet
    Warszawa
    kreatywność
    samodzielność
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Senior Infrastructure Engineer

    Senior Infrastructure Engineer

    Nowa
    Avis Budget Group
    Warszawa
    SCCM
    VPN
    SDWAN
    Nowa
    📞 Konsultant Call Center

    📞 Konsultant Call Center

    Nowa
    1 037 - 1 426 usd
    Biliti
    Zgierz
    komunikatywność
    sumienność
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Opiekun Klienta - Zespół Obsługi Klienta

    Opiekun Klienta - Zespół Obsługi Klienta

    Nowa
    Benefit Systems SA
    Warszawa
    Microsoft Office Excel
    Nowa