Oferty
Asystent/ka Zarządu [branża eventowa]
Praca biurowa

Asystent/ka Zarządu [branża eventowa]

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

komunikatywność

język angielski

Microsoft Office

Opis stanowiska

Naszym Klientem jest rozpoznawalna firma z branży eventowej.

 

Opis roli:

 

  • Organizacja pracy biura Zarządu, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządu.
  • Organizowanie i koordynowanie podróży służbowych, w tym rezerwacja hoteli, transportu itp.
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby Zarządu.
  • Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym nadzorowanie przepływu dokumentów.
  • Wsparcie w organizacji ważnych wydarzeń (wyjazdy zagraniczne, spotkania z partnerami, eventy itp.).
  • Zarządzanie obiegiem dokumentacji organizacyjnej (umowy, kontrakty, dokumenty prawne).
  • Współpraca z działem prawnym, finansowym i działami komercyjnymi w kwestiach związanych z umowami i dokumentacją formalną.
  • Witanie i obsługa gości, sponsorów, partnerów biznesowych oraz delegacji.
  • Koordynacja VIP-ów podczas wydarzeń.

 

Najważniejsze wymagania:

 

  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy z Zarządem.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
  • Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel).
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Wysoki poziom kultury osobistej oraz dyskrecja w kontaktach z Zarządem i partnerami biznesowymi.
  • Gotowość do pracy w niestandardowych godzinach (weekendy, wieczory) oraz otwartość na krótkie wyjazdy służbowe (w Polsce i za granicą).

 

Oferta:

 

  • Stabilne zatrudnienie w organizacji o bardzo rozpoznawalnej marce na polskim rynku.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Opcja opieki medycznej i karty Multisport.
  • Możliwość współpracy na podstawie umowy o pracę bądź B2B.
  • Możliwość bezpośredniej współpracy z Zarządem oraz VIP-ami zapraszanymi przy okazji licznych wydarzeń.
  • Pracę w przyjaznym, kreatywnym i zaangażowanym zespole współpracowników.
  • Wysoka kultura organizacyjna.
  • Zniżki na produkty firmy.
  • Parking pracowniczy.

Sprawdź podobne oferty pracy

Asystent(ka) osobista / koordynator(ka) social media

Nowa
5 000 - 8 000 pln
Zapytaj Lekarza
Lublin
, Praca zdalna
Zdalnie
social media
administracja
organizacja pracy
Nowa

Asystent/ka ds. edycji dokumentacji projektowej

Nowa
ARCADIS
Warszawa
Microsoft Office
prawo jazdy kat. B
AutoCAD
Nowa

Office Manager

Nowa
Foodcom S.A.
Warszawa
język angielski
Nowa

Staż w Administracji

Nowa
3 000 - 5 000 pln
adsfox
Kraków
umiejętności analityczne
Analiza Danych
analiza
Nowa

Specjalista w dziale zagranicznym

Nowa
6 100 - 7 500 pln
Dambat
Ożarów Mazowiecki
Microsoft Office
język angielski
WF-Mag
Nowa